Ei maar nog steeds ongesteld?

Discussion in 'Zwanger worden' started by sarake, Nov 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sarake

sarake Actief lid

Dec 16, 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Even kort de situatie schetsen :

Donderdag 27/10 heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen.
    Zondag 30/10 ben ik ongesteld geworden (zeeer zeeeer hevig).
    Nu voelde ik vandaag wat steekjes en dacht nog van zou ik nu al een eisprong hebben, dat kan toch niet (dag 5 van de cyclus) toch maar een clearblue test gedaan en er kwam een smiley.
    Hoe kan dit? Nog steeds ongesteld en al een ei? Heeft dit ei dan indien bevrucht de kans om in te nestelen?
    Normaal heb ik een cyclus van rond de 40 dagen. Ik ben even in de war.

Kunnen jullie mij helpen?

2. sarake

sarake Actief lid

Dec 16, 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Iemand?

3. sas1979

sas1979 Lid

Jun 21, 2011
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Sarake,

Ik ben nieuw op deze site, maar lees al een tijdje mee...
    Toen zag ik jouw vraag en moest even reageren.
    Ik heb ditzelfde afgelopen maand gehad, ik gebruik geen ovulatietesten maar heb een cycluscomputer en kijk naar mijn afscheiding. Ik had vlak voor mijn ongesteldheid al last van vruchtbaar slijm en vond dit heel raar en heb toen op dag 5 van mijn cyclus mijn eisprong gehad ( dit weet ik door temperaturen en mijn vruchtbaar slijm was weg na mijn ongesteldheid ) Ik werd ook op dag 20 weer ongesteld netjes 14 dagen na mijn ei.. Voor mij was dit een verloren maand omdat we te laat waren zeg maar;).
    Het gebeurd denk niet vaak maar het kan dus wel ik denk ook dat je gewoon zwanger kunt worden. Ze zeggen ook dat je eitje alleen springt als het rijp is toch??
    Misschien komt het bij jou door het verwijderen van je spiraal en is het een beetje van slag...
    En als je nu een smiley had is die toch nog niet gesprongen of wel?

4. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

Aug 11, 2011
    1,291
    57
    48
    Ik ben (op basis van de uitgerekende datum) ook zwanger geraakt toen ik nog ongesteld was dus zwanger raken kan in iedergeval.. ;)

5. Liz21

Liz21 Bekend lid

Oct 9, 2008
    500
    0
    0
    Hoi,

Ik lees even mee. Had dit afgelopen maand ook. Ongeveer 10dgn ongesteld geweest(wel laatste 4 dagen alleen maar beetje bruin). Normaal 5 tot 7 dagen. Vanaf dag 7 meende ik ook mijn eisprong gevoeld te hebben. Heb geen ovulatietest gedaan dus weet het niet zeker en dacht dat dit niet mogelijk was. Nu ik dit lees zie ik dat het mogelijk is.

Share This Page