Hallo allemaal, Ik zit in de mmm en heb met clomid op dag 18 een ei gehad. meestal na mijn ei is mijn temp 36.8 a 36.9 toen ik zwanger was steeg mijn temp de laatste dagen naar 37.1 en 37.2. Dat heb ik nu dus ook weer. alleen vannacht heb ik denk maar 4 uurtjes alles bij elkaar geslapen. van die 4 uur was 3 uur vanaf 22 tot 1 en toen heb ik tot 4 uur wakker gelegen. had maagzuur en heb toen 2 rennies en een paramolletje gepakt. ben rond kwart over 4 weer in slaap gevallen en toen om 5 uur weer wakker door de wekker. heb toen getempt en toen was mijn temp dus 36.9 Mijn baas die in het ziekenhuis werkt zei al dat het door het weinige slaap en de paramol en rennies komt dat mijn temp lager is en dat ik er dan gerust 3 a 4 of zelfs 5 tienden bij mag tellen. wat vinden jullie? minniemouse 21ac2c Ovulation Charts
Ik denk idd dat die temp niet representatief is. 5 tienden erbij tellen vind ik een beetje veel, maar hij kan zo maar 2 tienden lager zijn dan zou moeten. Gewoon afwachten tot morgen! Zul je zien dat ie dan weer rond 37.2 is!
@babyproject: ik hoop dat je gelijk krijgt want ben nu toch wel erg onzeker.......leuke banner heb je! minniemouse
hij ziet er leuk uit, maar het zegt allemaal zo weinig he.. trouwens, meestal als je weinig slaapt is je temp hoger, dus ik snap de dip niet helemaal. kan een innesteldip zijn, of een ongi-aankondig-dip.. succes!
@klingel: heb voor het tempen ongeveer 2 a 3 uur vantevoren paracetamol gepakt en daarvan daalt je temp automatisch......tijdens de opleiding is dat wel vaak ter sprak gekomen (doktersassistente) dat het dus wel daalt als je para neemt.....