Ik ben nieuw in het hele voetbal-moeder-gebeuren. Zoon heeft straks een wedstrijd. Ik heb een thermolegging gekocht maar... Hoe zit het met de scheenbeschermers en sokken? Gaan die OVER de legging of ONDER de legging? Ik heb geen idee
Ook als het daar echt te koud voor is? Zoon heeft ook thermoleggjng. Scheenbeschermers en kousen gaan daar overheen. En de korte broek ook. Bij wedstrijden dan. Training doet hij ook weleens in een gewone trainingsbroek over de scheen beschermers en kousen heen. Maar dat mag niet bij wedstrijden.
Hier met hockey eerst termolegging, dan scheenbeschermers en dan de sokken er overheen. Lijkt mij met voetbal hetzelfde
Ik dacht ook even he heb zelf Altijd gevoetbald ook als kind maar niemand droeg er een thermo legging onder. Mischien iets nieuws?
Ik vind het soms ook lastig in te schatten maar hier is in principe de regel "vanaf oktober trainen in lange broek". Vanmorgen was het echter gewoon warm en iedereen speelde dan ook in korte broek, zonder wat eronder.
Van de week was een thermolegging echt nodig. En bij hockey handschoenen ook s avonds. De handen vriezen er zowat af.
Vanmorgen aan het veld baalde ik dat ík geen thermolegging aan had Mijn zoon draagt dit wel tijdens de wedstrijden /training. Vaak ook een thermoshirt. En als het écht koud word ook handschoenen.
Ja lijkt mij ook. Had ze wel alledrie een meegegeven, maar ze hebben ze niet aangedaan, was echt wel warm hier.
Mijn dochter voetbalt ook in thermolegging en shirt (bij koud weer tenminste) en inderdaad ook handschoenen op een gegeven moment. Legging gaat dan onder de scheenbeschermers.
Achteraf viel het qua kou inderdaad mee vanochtend. Maar dat had ik nog niet in de gaten toen ik uit bed rolde de afgelopen week vond ik het vaak erg fris op de fiets! Het regende wel hard trouwens. Maar voetballen met paraplu schijnt niet te mogen.