Wachten duurt lang...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kirsten1988, 6 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hoi dames,
    Ik ben waarschijnlijk niet de eerste die dit onderwerp start en waarschijnlijk ook niet de enige die wachten lang vind!

Even mijn verhaal in het kort:
    Nadat we er achter zijn gekomen dat mijn vriend geen zaadleiders heeft mochten we beginnen met icsi. Inmiddels terugplaatsing 3 achter de rug. Had verwacht dat het wachten steeds makkelijker zou gaan zeker nu ik bij deze poging gewoon werk en alles doe (vorige poging hadden we vakantie) maar het lijkt alleen maar trager te gaan. Je hoort vaak van afleiding zoeken etc maar bij elk steekje in me buik word ik er toch weer aan herinnerd dat er momenteel een propje zit! Nog ruim 9 dagen wachten eer dat ik mag testen maar de tijd gaat zoooo traag!

Wie zit er momenteel ook in de wachtweken en wat doen jullie behalve de dagelijkse dingen en voelen jullie ook van alles?
    Gisteren was ik beetje grieperig, maar 1 dag en heb wel eens positieve dingen daar over gehoord. Verder ben ik erg moe en heb ik nergens zin in..

Gr. Kirsten

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Heel herkenbaar!
    Het enige dat een beetje helpt is leuke dingen doen.
    Ik probeer altijd maar positief te denken en te genieten van dat embryo in mijn buik.

3. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Jij zit ook in de wachtweken zie ik en ook 3e terugplaatsing! Ook altijd de dag na tp last van rommelende darmen en een beetje buikpijn?

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, dat klopt. Een toppertje deze keer!

Vaak wel een paar dagen een heel klein beetje pijn in de buik.

5. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Ja dat is nu deze keer bij mij ook. Er hangen bij ons in t zh van die plaatjes met 8 voorbeelden en die van mij was al verder gedeeld dus top maar ja je lichaam moet het voornamelijk doen!

6. Lichtje28

Lichtje28 Bekend lid

28 jan 2011
    596
    0
    0
    NULL
    NULL
    meid heel veel succes. xxx lichtje

7. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier ook in de wachtdagen na 1e TP van 1e ICSI behandeling..

Ik vind het eigenlijk niet super lastig om te wachten.. Ben meer nieuwsgierig dan zenuwachtig zeg maar.. Na alle ziekenhuisbezoeken, prikken, de punctie, e.d. vind ik het eigenlijk wel even heerlijk rustig zo. Ik kan me er goed bij neerleggen dat het nu niet meer in mijn handen ligt, dat ik er niks aan kan doen, en dus gewoon moet afwachten.

Ik heb al zoveel kwaaltjes gehad zonder dat ik zwanger bleek te zijn dat ik daar niet van op kijk.. Ik ben pas zeker als ik een positieve test heb.. Tot die tijd geniet ik gewoon van het feit dat ik nog niet ongi ben en dat er dus hopelijk een embryo'tje aan het innestelen is en dat ik nog nooit zo dichtbij een zwangerschap ben geweest als vandaag :D

Succes met wachten!

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Toch heb je met zo'n mooi embryo heel veel kans, hoor. Ook omdat het aan je vriend ligt. Waarschijnlijk zit bij jou wel alles goed!

9. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Hoi Kirsten

Ik ben je lotgenoot. Zit ook op het wachtbankje. Erg hè. Ik weet hoe je je voelt. Ik moet nog 16 dagen wachten met testen. Heb vrijdag de inseminatie gehad. Moet nu nog 14 dagen progesterontab
    Etten inbrengen s morgens en s avonds. Afleiding is zeker het beste medicijn en zeker lekker met vakantie. Jij hebt wel een voorsprong op mij van een week. Toch een beetje jaloers. Succes met testen straks!

Groetjes Linneke

10. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @linneke
    Volgens mij loop ik maar paar dagen voor. Waarschijnlijk is mijn cyclus korter of komt het doordat ik alles in natuurlijke cyclus doe. Geen hormonen etcetera!
    Ach over 2 weekjes weten we het weer!

11. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Je schreef nog 9 dagen wachten

12. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Ja klopt mag volgende week maandag testen maar heb de terugplaatsing 2 oktober gehad vandaar..

13. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    hee meid

breek ff in :)

het lijkt bij elke nieuwe poging steeds langer te duren he meid! volgens mij is er niet echt iets van tijdverdrijf... want wat je ook doet je bent met je hoofd toch daarmee bezig! enige wat bij mij hielp als tijd verdrijf was veel en vroeg slapen! dan was er weer een dagje voorbij... en de rest van de dag zat ik bijna alleen maar op dit forum en andere forums om over van alles en nog wat te lezen... maar dat helpt ook niet echt qua tijdverdrijf...
    hoop dat je snel positief mag testen! en dan ben je die langeeee wachtdagen ineens snel vergeten... ookal zal je dan weer moeten wachten op de 1e echo en lijkt dat weer oneindig te duren!
    maar duim voor je meid! voor iedereen hier hoor trouwens :)

14. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @dnice
    Lief berichtje!!!!

Deel Deze Pagina