Hulp gevraagd aan echte poppen kenners!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Cygnet2, 4 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Heb je wel naar de Emma-pop gekeken? Lijkt toch totaal niet op een kabouter?!?
    Maar goed, lees net ook dat je op zoek bent naar plastic-fantastic....

2. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Die vind ik geweldig. Ik ga met kerst voor de babymeisjespop, omdat ze dan ook bijna een zusje krijgt. Te gek zeg!

3. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Precies, daarom kreeg ons meisje ook de pop, ik twijfelde erg of ik de Eric of Emma zou kiezen. (wij kregen een zoontje). Maar ik vond het ook wel leuk dat ze zichzelf met de pop kon identificeren, dus vandaar toch voor de Emma gekozen. Maar ze zijn echt leuk!

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Dochter heeft 2 poppen.
    Een baby born. Tja, die kan in principe plassen en dat vindt ze soms leuk om te doen (moet wel buiten/in de wc dan ;)). Maar ook erg leuk om een thermometer in te duwen!
    Maar verder is dat een normale 'simpele' pop toch? Daar zijn iig heel veel en makkelijk kleertjes voor te krijgen.
    Ik vond m overigens wel wat groot toen ze m kreeg (2 jaar).

Dan nog een simpele pop met een zacht lijfje (en plastic hoofd en ledematen). Die kan ook wat dingen zeggen, vindt/vond ze leuk. Maar dat kastje kun je er ook gewoon uithalen, als je er gek van wordt :). Geloof ik ooit eens gekocht bij de Kruidvat ofzo.

Volgende pop gaat er een met (lange) haren worden hier.

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Nou ik heb nog eens gekeken maar die Emma lijkt echt wel een beetje op een clown hoor, dat gekke haar met die rode wangetjes:D

:p

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    100% zeker Corolle. Zulke mooie poppen!!

7. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
  8. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
  9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hier ook een echt poppenkind. De babyborn's zijn compleet afgekeurd hier, daar word niet naar omfekeken. Chou chou,,annabel en corolle wel. All time favorite s hier real loving van fisher price maar die is heeeeel interactief

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Heel goed gekeken maar als mijn kind er zo uit zou zien dan zou ik een rood puntmutsje voor haar kopen :D

het zijn leuke poppen hoor maar niet wat ik zoek

Mijn dochter heeft trouwens deze gekregen voor haar 2e verjaardag:

11. tulip

tulip Niet meer actief

Wij hebben ook een corollepop op het oog, maar waar kopen jullie ze?? Een winkel of site??

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij hebben gewoon een goedkope pop van een tientje of 15 euro ofzo, en die kan dus niets :) Gewoon een speelgoedwinkel binnenlopen, daar liggen ze wel. Is met zacht lijfje, vind ik voor kleintjes sowieso prettiger, knuffelt beter dan die poppen die helemaal van plastic zijn :)
    Van mijn ouders gekregen en ik heb toen gevraagd om een pop van 46 cm: die kan namelijk de maatjes 44 van de prenatal mooi aan, dus dan kun je nog eens leuk poppenkleertjes scoren ;) Fijner spul dan de 'echte' poppenkleding uit de winkel, (wat we overigens ook wel hebben hoor, daar niet van. Maar de maatjes 44 blijven tenminste ook mooi en goed en kun je beter wassen :)).

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    in mijn bericht op de eerste pagina staat een link ;)

14. tulip

tulip Niet meer actief

o haha overheen gekeken denk:)

15. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Heb 'm in de winkel gekocht, wil zoiets altijd graag even in het echt zien.

16. tulip

tulip Niet meer actief

welke winkel, want ik heb dat idd ook wel even zien en voelen:D

17. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Woodpecker in Waalwijk heeft ze, en als je in de buurt ben Krokodil in Maastricht :)

18. adi

adi Niet meer actief

Om die reden heb ik al onze prematurenkleertjes bewaard :).
    Lijkt me zo bijzonder straks als de meiden ook snappen dat ze deze pakjes zelf hebben aangehad, en dadelijk kunnen gebruiken voor hun poppen :)

Deel Deze Pagina