Hallo Meiden, Ik deed zonet, niet met ochtendurine, een kv2v5 test, hier kwam een heel licht streepje op. Wel duidelijk zonder heel erg te turen, ook roze en even dik als de C-streep.. Wanneer zou ik een CB-digitaal kunnen doen? Hebben jullie ook een voorbeeld van jullie kv-test, waarop jullie al positief testen met de CB-digitaal..? Ik vind het zo spannend, en wil het lieft de woorden zien staan, zonder al dat getuur... Maar ik weet niet wanneer ik die het beste kan doen.. Mijn batterij van camera is leeg, dus helaas geen foto..
De bovenste foto zijn allemaal op dezelfde dag gedaan, met dezelfde urine (Veel he? ) De onderste is 2 dagen erna
Thanx! Nog meer meiden? Haha ik kan er niet zo goed tegen haha, ik wil het weten! NU.. Wat wil je ook na 1,3 jaar.. zoiets heb ik nog nooit gehad.. Wel heb ik zonet de andere kv2v5 gedaan, en die is wel wat lichter, die is wel een tuurder.. De ander niet.. Maar ik moest mijn urine er ook uitpersen hoor..
Zijn je kv testjes vergelijkbaar met mijn kv testjes? Wel spannend hoor! Vind het al knap dat je je kan inhouden en niet al een digitale hebt gehaald Even een edit: De digi testjes zijn als het goed is nog in de aanbieding bij het kruidvat! 2 voor 15 euro geloof ik
Ja ze zijn nog een beetje lichter! Maar zonder te turen zichtbaar... Was net bij de kruidvat, maar er stond een bekende achter de kassa, dus ben maar weer weggelopen. Heb nu een huismerk van een drogist, ga ik morgen doen!
ik heb mijn testjes in mijn fotoalbum staan maar als je naar de bovenste kijkt, toen heb ik ook mijn cb test gedaan
Ik had met mijn laaste zwangerschap al een positieve digi met 10dpo en met de andere zwangerschappen met 11 en 12 dpo. Altijd dus voor nod.
Mijn testjes van kv en van zwanger en kids werden wel donkerder voor mijn nod, maar heeeeeeeeel langzaam. Ik was die onzekerheid gewoon zo beu, dacht ik koop een zwanger/niet zwanger van Clear Blue dus zonder indicator. De dag voor mijn nod (en die weet ik precies omdat ik geinsemineerd ben) testte ik hiermee binnen 30 sec ZWANGER> Dus je kan er al best mee gaan testen.
op 10 dpo had ik een licht streepje op de test. Op 11dpo (3 dagen voor nod) de cleurblue gedaan en die was positief 1-2
De meeste wachten tot na NOD, omdat het best prijzige testen zijn.. Ikzelf heb hem bij de eerste zwangerschap een paar dagen na NOD gedaan, om te laten zien aan ouders en schoonouders. Nu heb ik hem niet gedaan.
Bedankt meiden! Ik wou eerst ook wachten, maar toen ik vanochtend een kv2v5 deed, en zag dat daar een lijntje op kwam, lichtroze, en binnen de tijd, nog wel licht, maar hij stond er.. Dacht ik , ik doe hem nu, op 10dpo, helaas na lang wachten stond er Niet Zwanger.. Hoe kan dit..? Wat moet ik nou geloven, gister en vandaag wel (heel) licht positief getest met kv2v5.. Is het gelukzalige gevoel nu alweer voorbij?
De zwanger niet zwanger heeft meer hcg nodig. Meer dan de test met indicator, die kan je al heeeeel snel doen. De zwanger niet zwanger heeft gewoon meer hcg nodig. Dus ik zou zeggen, je lijntje staat er toch, over paar dagen weer een testje. Ik duim voor je!
Is het lijntje op de kv wel donkerder geworden dan gisteren? Wel balen van de digi-test.. Waarschijnlijk toch nog te weinig HCG, of misschien (hoop het van niet!) niet zwanger Maar ja, daarentegen had ik altijd omowitte kv testjes toen ik niet zwanger was, dus dan zou je denken dat er tóch HCG in je urine zit. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Enne.. kan je niet een camera van iemand lenen?
Het lijntje is een heel klein beetje donkerder geworden..! En het was de test met indicator.. Dus ik hoop dat ik er te snel mee heb getest! Test morgen gewoon weer.. We zijn nu 15 maanden bezig voor onze eerst en lopen ook al bij de gyn.. Ik heb nog nooit zulke streepjes gehad, altijd wit of indroog.. Deze zijn echt roze, en binnen de tijd.. Dus vind het zooo spannend.. Ik hoop het zo, en voel me ook anders dan anders.. Steeds "opvliegers"en dan echt heel erg vies stinken naar zweet Anders nooit! Pukkeltjes op mn borsten, pijnlijke borsten, en vlagen van misselijkheid. Gewoon steeds dat - ik ben niet fit- gevoel.. Herkenbaar? Nee haha, nergens een camera in de buurt..