Ik ben op zoek naar een alternatief voor grote strijkletters. Ik heb letters van min. 12 cm hoog nodig, maar ik word niet zo vrolijk van de prijzen Het idee is om een waslijntje te maken met rompertjes met hierop de strijkletters, die samen de naam van ons kindje vormen (snap je? haha). Ik ben alleen niet zo handig met de naaimachine... Wie weet een goed alternatief? Als het kan wil ik de rompers t.z.t. gewoon gaan gebruiken, dus het moet uitwasbaar zijn. Alvast bedankt!
Dat is van dat transferpapier toch? Op zich een goed idee, dan moet ik alleen even op zoek naar een printer die daar geschikt voor is
Wil je dat waslijntje binnen of buiten hangen? Als je ze daarna wilt gaan gebruiken adviseer ik je om het binnen op te hangen. Bij mijn dochter had ik ook een waslijntje met rompertjes buiten hangen. Maar na een weekje zat de stof al vol schimmelplekjes en die gaan er niet meer uit met de was... (juli)
Textielstiften??? Als je een goede kwaliteit stiften hebt, moet dat lang mooi blijven. Ik weet niet om je meerdere kindjes hebt, maar die kun je bijvoorbeeld laten helpen met inkleuren ofzo... dan is het meteen een leuke herinnering om te bewaren.