lieve meiden! ja ik is erg als kim iets iun haar hoofd heeft moet ze het hebben weet dat ik beetje vroeg ben dus ik was meer voor de gein aan het kijken op internet (marktplaats) of er nog mooie kinderwagens te koop waren voor een redelijke prijs. nu kwam ik de quinny fashion tegen! willen jullie er eens naar kijken en zeggen wat ik moet doen? ze vraagt er 75 euro voor, 100 euro als ik de reiswieg er ook bij koop. morgen ga ik kijken RAAD NODIG [-o< www.marktplaats.nl zoeken op:Mooie Quinny Fashion driewieler, en dan die bruin groenige kleur. (fotos'heeft de vrouw zelf gemaakt komen niet uit een boekje!)
Ja dat de voorste wiel(en) meedraaien dat je de wagen dus niet steeds hoeft op te tillen als je de hoek om gaat of om wilt draaien.
ja dat ze 'meezwenken', dan hoef je de wagen niet een stukje omhoog te liften/tillen als je wilt keren ofzo. Maar ik vind m wel errug mooi! Wij hebben een quinny fashion met 4 wielen, geweldig vind ik m!
De wagen ziet er idd mooi uit, maar als ik jou was zou ik het niet doen. Je bent net zwanger. Waarom wacht je niet nog even. Ik heb geen ervaring met deze wagen, maar de meeste zwenkwielen kun je toch ook vast zetten? De foto's lijken mij niet zelf gemaakt, mijn inziens afkomstig uit een boek. Kwebbel
Zou ook nog even wachten. Zoek eerst eens goed uit wat je verwacht van een wagen/wat je er mee wilt. Ga ook eens even testen in een babywinkel en daarna opzoek naar jullie ideale wagen. Je hebt nog tijd zat om er eentje vinden.
ik zou ook nog even wachten zeker omdat er voor geen zwenkwiel is! Als je persé een goedkopere kinderwagen wil kun jeook naar halfords bv gaan. daar heb je een nieuwe voor nog geen 200euro met alles erop en eraan! zelfs met zwenkwiel en alles! En nieuw he! Maar goed mijn mening hoor
Ik had ook in het begin al snel een wagen gekocht. Toen spijt, Dus ik heb hem weer verkocht, en ga weer verder kijken. Dus ik zou ook nog even wachten als ik jou was.
hoi ik heb bij de eerste ook zo een gehad zonder zwenkwiel,is echt niet fijn rijden,het went wel hoor je wordt er erg handig mee,maar ik zou voor zwenkwiel gaan!
Same here, maar dan wel eentje die je ook vast kunt zetten........ zou ik eerst kijken wat voor een je eigenlijk wilt en dan pas op bijv. marktplaats gaan zoeken. Laat je nog weten wat je doet?
Ik zou ook nog wachten hoor, ten eerste zit er geen zwenkwiel op en die wagens zijn al heel oud, dus je weet niet hoe hij eruit ziet.
ok meiden dank jullie wel! ik ga die afspraak van vnv denk ik toch maar afzeggen. een zwenkwiel is volgens jullie toch het beste! nou dank jullie wel! xxxx
Hoi Kim, En.. nog afgezegd? Ik zo ook wachten hoor. Mss krijg je straks wel een kinderwagen van (schoon)ouders of zo... En ik zou eerst met een wagen in een babywinkel proef lopen en dan kan je nog weg gaan zonder iets te kopen en kijken of je er op internet 1 kan vinden. Je was trouwens vrij vlot zwanger... ikke een beetje jaloers! Succes!