mening gevraagd voor tweeling wagen!

Discussion in 'De babyuitzet' started by chaya, Nov 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chaya

chaya Bekend lid

Oct 27, 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    hoi dames
    ik zou graag jullie mening willen weten..
    ik ben nu zwanger van een tweeling en vraag me af wat nu het handigst is om als kinder wagen te kopen...

2 kindjes naast elkaar, maar dan lijkt hij mij zo breed, volgens mij niet echt handig in de winkels en deuropeningen lijkt me?

of dat ze achter elkaar zitten, maar dat lijkt me voor de kleintjes niet echt gezellig als ze wat groter worden?

wie wil er zijn mening geven?

2. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hoi hoi...

persoonlijk zou ik voor een gaan waar ze naast erlkaar zitten.
    die wagens zijn tegenwoordig zo gemaakt dat ze het formaat van 2 buggy's hebben en eigenlijk dus net zo breed zijn als een rolstoel...
    heb het idee dat alles wat compacter is.
    die wagens achter elkaar het is net wat je zegt vind ik ongezellig als ze straks iets groter zijn.

nou ik wens je succes met je keuze ;)
    groetjes Mandy

3. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ik heb toevallig vorige week een vrouw zien stunten om de bakker binnen te komen met een wagen waarin de kids naast elkaar zaten. De klapdeur moest opengemaakt worden anders kon ze er niet in.

Ik denkdat je de bekende winkels en supermarkten wel in kan maar lang niet bij alle winkels.
    Mij lijkt ene wagen achter elkaar veel makkelijker maar goed ik heb gene ervaring.

4. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Wij hadden een wagen waar ze naast elkaar zaten....nooit geen problemen gehad. De meeste wagens passen door een standaard deur.
    Heb ook test gereden [in de winkel] met een wagen waar ze achter elkaar zaten, maar dat reed helemaal niet fijn...veel zwaarder sturen bv.
    Voor de eerste maanden hadden we ook nog een duo maxi-taxi....reuze handig.
    Ga eens naar een babywinkel en test daar verschillende wagens....er zit veel verschil in.
    Succes.

5. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    Mijn moeder is er 1 van een tweeling en zij vond het vroeger altijd leuker om naast haar zus te zitten dan erachter...
    Het lijkt mij ook gezelliger. Misschien kun je af en toe een winkel niet in.
    Dat zou ik er wel voor over hebben ;)

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ik heb al goed onderzoek gedaan naar voor- en nadelen (aangezien ik zelf ook zwanger ben van een tweeling ;))
    En zo'n tandem, achter elkaar wagen schijnt helemaal niet handig te zijn. De achterste heeft al heel snel ruimte tekort bv.

En bij zo'n tweelingenwagen naast elkaar zijn de wiegjes per stuk al een stuk smaller. Dus het is niet zo dat je echt letterlijk een 2 keer zo brede wagen hebt hoor!
    Gewoon ff goed kijken, er is een stuk minder keus dan voor 1 kindje maar toch nog genoeg keus zodat je zelf kunt bepalen hoe breed en zwenkbaar je hem wilt hebben :)

Zelf heb ik de Orbit Twin van Happy Baby besteld (zie album) dat is een tweelingenbuggy naast elkaar maar kunnen ook babynestjes in zodat je hem in de eerste maanden kunt gebruiken als kinderwagen.

Succes met uitzoeken!

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Heb niet echt veel ervaring maar van de wagen die wij gekocht hebben bestaat ook een duo uitvoering en ik denk dat die wel goed is omdat ik hem zoveel zie.

Zeker weten doe ik het natuurlijk niet maar ook marktplaats zie je hem heel veel.
    Ik keek daar om misschien de onze 2e hands te kopen maar je kan bijna meer de duo uitvoering krijgen als de gewone :)
    Dus hij word in ieder geval veel verkocht.

Het is de: Urban Jungle Buggy
    Het merk is: One Tree Hill.
    je kan ook kijken op: www.onetreehill.nl

En ik denk dat je toch wel houd dat sommige winkels gewoon niet zo goed bereikbaar zijn, ook niet voor een enkele wagen!

Succes met zoeken en uitproberen!

8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    @Lilly, vertel er wel ff bij dat die wagen compleet zo'n 1200 euro kost :) (maar goed, kan niet in andermans portemonnee kijken natuurlijk ;) en tweedehands opties zijn er natuurlijk ook)

Is wel een heel mooie wagen idd! Maar jeetje, was voor ons iig niet te betalen.

9. chaya

chaya Bekend lid

Oct 27, 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    wauw he 1200 euro das ook voor mij wat ver boven mijn budget :)

maar thanks voor jullie reacties, ik weet denk ik nu wel zeker dat ik ga voor een wagen dat ze lekker naast elkaar zitten.....en ik ga zeker eerst in de winkel rondsnuffelen en proef rijden...goede tip, was er zelf nog niet op gekomen!

thanks you all :D

10. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ik heb voor de middelste 2 die 15 maanden scheelden een tweelingbuggy naast elkaar gehad, nooi tporblemen mee gehad, was ook gezellig zo kwebbelend naast elkaar, succes met je keuze!

Share This Page