Hallo, Wederom een vraag, wat fijn dat jullie er zijn! Ik heb het idee dat de productie minder word...hij krijgt ongeveer om de 4 uur soms om de 3 uur, en af en toe kolf ik dan na twee uur weer af. om te stimuleren. Hij vraagt ook niet om meer komt ook niet eerder/vaker. Maar als ik afkolf kolf ik links soms 50 cc andere keer minder. rechts gaat het beter en schiet het ook heel snel toe. daar kolf ik minimaal 100cc. soms 120/150. nu las ik dat thee kon helpen klopt dit? want las ook ergens dat dat niet zo is. en je die thee helemaal niet mag hebben.... word er erg onzeker van! Hij weegt nu 4220gr. Alvast bedankt maar weer! Ellen
Hoi, Je kindje lijkt voldoende te krijgen, gezien hij zich om de 3/4 uur meld. Zolang je kindje goed groeit, plast en poept zou ik me geen zorgen maken. (met kolven heb je altijd wat minder dan dat het uit de borst gedronken word) Probeer 1 uur na het voeden te kolven en niet 1 uur voor het kolven. Zodat je borsten weer goed gevuld zijn met melk voor een volgende voeding. Weleda heeft een kruidenthee voor de borstvoeding die je kan drinken. +/- 3 kopjes per dag is aanbevolen. Let wel, niet alle kindjes kunnen tegen deze kruiden, dat moet je even uitproberen. Mocht je kindje reageren met bv darmkrampjes kan je minder thee drinken of niet meer drinken. Groetjes Saskia