Wat vinden jullie van mijn kaartje.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Sterre82, 11 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hoi dames,
    De titel zeg het al, wat vinden jullie van mijn kaartje?
    Iemand anders attendeerde mij erop dat mijn ei ook weleens op dag 22 geweest kan zijn. Eerst dacht ik zelf van niet maar nu ik op dpo 12 zit en normaal dan ongesteld word en vanmorgen een negatieve test had ben ik toch gaan twijfelen.
    Alvast bedankt!

2. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja je zou je eisprong inderdaad ook op dag 22 kunnen hebben gehad. maar je kan toch testen vanaf 14 dagen na je eisprong. dus als je je ei wel op dag 18 hebt gehad dan heb je ip twee dagen te vroeg getest waardoor je miss nog geen positieve test hebt...
    maar ja andere optie kan ook zijn dat je nog maar 8 dagen dpo zit. is afwachten.. spannend.

3. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    zie aan je kaartje daaronder dat je bij je vorige zwangerschap ook op dag 15 dpo pas positief testen..dus miss nog even geduld en hopen dat je niet ongesteld wordt.

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Fleurtje: Bedankt voor je antwoord.
    Als ik naar mijn temp van vandaaag kijk ga ik er toch vanuit dat mijn ei op dag 22 is geweest. Dat word nog even afwachten dus :)

5. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja zelf denk ik dat je hem toch op dag 18 heb gehad want hij is vanaf daar toch echt wel omhoog gegaan. maar je kent je lichaam zelf het beste :D Duim voor je. hopen op een mooie test binnenkort.

Deel Deze Pagina