Hoi Wij verwachten onze derde als de jongste net 2 jaar is. Op het moment hebben we een Bugaboo en ik denk helaas dat we deze moeten vervangen voor een duowagen. Ik heb de bugaboo duowagen gezien maar wat is die breed zeg! Hebben jullie ervaring met Mima Kobi en welke kinderwagen raden jullie nog meer aan die niet naast elkaar zitten. groetjes
hier wel de bugaboo donkey en ik vind het echt niet breed hoor! maar dat is jou smaak. bij ons zit er minder dan 2 jaar tussen. met 2 jaar of meer zou ik niet meer voor een duowagen gaan, maar idd voor een meerijdplankje oid.
Hoi, Wij hebben de icandy peach blossom. Eenvoudig om te bouwen van duo naar enkel. De kindjes zitten achter elkaar en hij is dus niet zo breed. Bij ons zit er straks maar een jaar tussen en een duo is dus een must. Maar ik zou inderdaad ook een meerijdplankje proberen of anders een draagzak.
Ik dacht dat doen wij de bugaboo donkey hebben opgemeten erop uitkwamen dat als ie als duowagen is opgebouwd qua banden net zo breedt is als de quinny buzz. Zo breed is ie dan niet Wij kopen overigens geen duowagen, het leeftijdsverschil is hier 20maanden. We proberen ons zo te redden met een meerijdplankje.
Ok! Dank voor de tips Dus alleen een meerijdplankje is te doen? Maar stel je bent onderweg en de middelste van twee heb er geen zin meer in. Wat doe je dan? Volgens mij heb ik mijn oudste dochter met twee jarig leeftijd vaak vervoerd in de kinderwagen. Vind het lastig hoor als je alleen op pad gaat. Met partner kan hij de buggy nemen. Of idd draagzak. Helaas tover je de bugaboo niet zo snel in bak en zitje als de quinny buzz.. Daar zijn het echt twee onderdelen.. Gr.
Ik vind de bugaboo donkey ook helemaal niet breed, hij past bij ons zelfs door de voordeur terwijl wij een heel oud huisje hebben met smalle deur. maar er zijn ook nog talloze andere duo wagens ook achter elkaar, boven elkaar zo vele mogelijkheden. En je kunt ook op mp kijken, want als je kindje al 2 jaar is zul je wellicht niet zo heel lang gebruik maken van een duo wagen. of eerst een meerij plankje proberen en kijken hoe het gaat. wie weet valt het wel reuze mee en is een duo wagen niet eens nodig. en als je vaak met hele gezin weg gaat, is het misschien een optie dat je man de oudste mee neemt in een buggy.
Mijn oudste is vrijdag 2 en mn jongste 4 maanden. Geen duowagen hoor, oudste loopt veel of we doen de baby in de draagdoek.
Ik zou ook echt geen duowagen meer kopen voor een 2 jarige. Mijn dochter zit al heel lang amper nog in de buggy. Zou dan inderdaad voor een meerijdplankje gaan.
Ik heb wel een duowagen gekocht.. Mijn zoontje was bijna 2 toen de baby werd geboren.. Hij kan wel heel goed lopen, alleen hij luistert niet altijd heel goed Als ik ergens naar toe ga (shoppen ofzo) vind ik het veel makkelijker dat ik hem ook in de wagen kan zetten.. Voor kleine stukjes, ophalen van de psz enzo, laat ik hem wel gewoon lopen en dan maak ik van de wagen gewoon een mono.. Ik heb de Bugaboo Donkey en hij is ech niet zo breed hoor.. Alleen bij het kruidvat enzo is het lastig, maarja daar kom je gewoon met een mandje al amper doorheen
ik ook. bij mij was het leeftijdsverschil een stuk kleiner, ik heb wel een duo wagen aangeschaft. maar die heb ik maar gebruikt tot de oudste net 2 was. daarna alleen nog maar voor dagjes uit ofzo. mijn jongste is nu net 2 en die gebruikt de wagen eigenlijk ook al niet meer. je kan altijd nog een plankje met een zitje nemen.
Ik heb ook duowagen gekocht (zie leeftijdsverschil kinderen in mijn onderschrift). Voor de oudste eerst een plankje, maar dit vond ze helemaal niks, daarna een kid-sit aangeschaft voor achter de wagen waar ze op kan zitten: Ideaal!!!! Ik heb een duowagen nooit gemist. Voor mijn jongste heb ik ook een draagdoek en 2 draagzakken waar de oudste ook in kan.