Draagzak

Discussion in 'De babyuitzet' started by fatiha, Nov 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fatiha

fatiha Actief lid

Hallo
    Ik ben op zoek naar een goedkope draagzak
    kennen jullie mischien een winkel waar ze draagzakken verkopen voor een redelijke prijs
    kennen jullie mischien ook goede merken ?

Groetjes Fatiha

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Weet niet aan wat voor bedrag je zit te denken. Maar de minimonkey kost geloof ik iets van 25 euro. Wij hebben 'm gekregen van de kraamvisite en hij bevalt hier erg goed. We hebben ook nog een lodger shelter, maar die is wat duurder en ook minder fijn als draagzak (die gebruiken we nu altijd in de maxicosi).

3. fatiha

fatiha Actief lid

Vanaf hoeveel maanden mag de baby in de draagzak ?
    WAnt ik wil het na de bevalling gelijk gebruiken .
    Of is een draagdoek veel handiger?
    Want ik moet vaak mijn zoon brengen en halen van school ik vind het handiger met een draaagzak/draagdoek
    Ik heb het zelf nog nooit gebruikt maar ik zie veel vrouwen er mee lopen

Groetjes Fatiha

4. Linda86

Linda86 VIP lid

In de minimonkey kunnen ze gelijk vanaf de geboorte.
    Of een draagdoek handiger is weet ik niet, want daar heb ik geen ervaring mee. Maar volgens mij mogen ze daar gelijk vanaf het begin in.

5. mamadyonne

Nov 2, 2008
    60
    0
    0
    ik heb ook alleen de minimonkey en die andere niet sorry.

6. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    ik heb de mijne bij de prenatal gehaald merk chicco. Dacht ik rond de 35 euro. We hebben de kleine na een week er al in gehad. Toen erg vaak gebruikt maar moet toegeven dat het nu wel zwaar wordt.

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik heb een minimonky en een draagdoek.

de draagdoek is meer werk met omdoen. maar loopt wel veel pretiger vindt ik. zekker in het begin heb je amper door dat je nog iets mee draagt (wel natuurlijk qwa gewicht en met bukken)

8. Madelieff

Madelieff Lid

Nov 3, 2008
    37
    0
    0
    Een draagdoek is erg leuk, je kleintje kan er al direct in en zo vormt het een strak pakketje tegen je aan. bijna het gevoel alsof je nog zwanger bent, heel intiem! zeker een aanrader. Je kan ze bestellen op draagdoek.nl maar ook zelf maken, het is gewoon een lange lap stof, meer niet. Dus als je goedkoop wil moet je ff naar de markt!

9. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Draagzak mag niet meteen na de geboorte hoor. De kids hangen er in op hun kruis en dat mag pas vanaf dat ze een stevige rug hebben en al wat kunnen zitten, dus vanaf een maand of 4/5.
    Draagdoek is dan veel fijner als je hem meteen vanaf dag 1 wilt gebruiken.

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Maar er zijn ook draagzakken waar ze in liggen, zoals bijvoorbeeld de minimonkey (vind ik iig ook een draagzak), daar kunnen ze wel vanaf de geboorte al in.

11. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Je bedoelt dan zo'n babybag. Ja dat kan wel idd.
    Ik bedoel echt die type babybjorns en zo.

Share This Page