wat fijn om te lezen dat alles er goed uit ziet! Katten herstellen over het algemeen best snel dus ik hoop dat Balou over een paar daagjes weer thuis kan zijn! Wij hebben zelf 2 heerlijke katers. Een maandje geleden was onze ene kat opeens 2 nachten weg. Ik zat zoooo in de zenuwen! Ik leef ontzettend met jullie mee! Liefs Tezzz
we zijn net weer gebeld door de dierenarts, die zelf ook helemaal versteld is van dit. balou is aan het herstellen van de operatie, en hij mag donderdag of vrijdag waarschijnlijk voor 4 dagen mee naar huis. het kan zijn dat hij daarna weer een paar dagen opgenomen moet worden en ook is er kans op nog een paar keer een operatie, en het duurt zeer zeker een aantal maanden eer balou weer helemaal hersteld is, maar boven al is ons katje er nog!
Jeetje.... wat een verhaal zeg! Hebben jullie nou nog wel de eerste dierenarts te pakken gekegen? (Misschien heb ik daar overheen gelezen) Mag toch hopen dat de DA die zo vreselijk de mist is gegaan op z'n minst de kosten voor de hersteloperaties betaald! Maar bovenalles heeft jullie katje gelukkig nog een kans! Het zou echt vreselijk zijn geweest als hij door zo'n grove fout het leven had gelaten....dit is al erg genoeg! Heel veel knuffels aan Balou! Kweenie
@kweenie, we hebben vrijdag en zaterdag contact gehad. vrijdag vond hij dat alles nog wel mee zou vallen, maar als de hele dunbnen darm en 10 cm dikke darm uit een kat is, dan valt het echt niet mee hoor. en als we balou naar hem toe brachten dan zou hij hem wel op lappen en zou hij de kosten wel dekken. maar het vervoer was wel op eigen risico. nou dat was voor ons echt zo van uuuuuuuuuuu? die man is een slager ipv dierenarts. zaterdag belde hij ons weer met de vraag of balou al thuis was en waarom hij dan niet thuis was. en toen hebben we gezegd dat hij de andere da maar moest bellen om te vragen hoe of wat. en dat heeft hij gedaan en we hebben niks meer gehoord. we hebben een uur later onze nieuwe da gebeld om te vragen of we balou mochten bezoeken en of hij gebeld had en dat hij en de rekening zou naar hem gaan. verder hebben we het er nog niet weer over gehad, omdat balou en onze angst en onzekerheid veel belangrijker is even dan zo'n slager. maar we gaan zeker met deze arts overleggen om hem toch aan te klagen bij t tuchtcollege. had hij een open gesprek met ons aangegaan en fatsoenlijk was geweest tegen ons, was er lang niet zo veel boosheid geweest, of hadden we er wat mee kunnen doen. maar nu is er naar die man heel veel boosheid.
Jeetje wat ben ik blij om te horen dat het met jullie Balou weer beter gaat! Gelukkig dat je het nog een keer hebt laten opereren! Hopelijk dat ie snel weer is opgeknapt. En ben wel benieuwd hoe het gaat aflopen met die achterlijke dierenarts. Je zou hem toch wat aan kunnen doen! Succes ermee. Groetjes Kirsten
Hoi Oh wat vindt ik dat geweldig nieuws. Ik heb er veel aangedacht. Ben blij voor jullie, dat het goed verlopen is, en dat jullie de juiste beslissing genomen hebben. Top.
Jeetje wat een vechtertje die kleine Balou! Ik ben zo blij te lezen dat het nu toch zo goed met hem gaat! Heb van de week echt een traantje gelaten toen ik las dat jullie hem moesten laten inslapen. Wat heerlijk dat hij vrijdag ook ff lekker mee naar huis mag! Verwen hem maar goed!
wij moesten eerst ook vreselijk huilen. we hadden echt afscheid genomen en de crematie al geregeld. toch voelde het niet goed om in te laten slapen zonder toch nog eens te kijken in de buik. ik ben zo opgelucht dat de dierenarts het met ons eens was.... we gaan balou zeker verwennen hoor. maar waarschijnlijk krijgt hij speciaal voer mee, omdat zijn darmen natuurlijk ernstig beschadigd zijn en nu voorzichtig aan weer moeten gaan werken. wat zal dylano ook blij zijn als zijn maatje weer thuis komt. en inderdaad balou is een echte knokker, heeft echt op t randje gelegen vorige week.
Geef die balou maar flink wat knuffels! Echt onvoorstelbaar vind ik het! Een superkat met hopelijk echt 9 levens!
Super dat de vooruitzichten veel beter zijn. En wat moeten jullie blij geweest zijn dat jullie balou niet meteen in laten slapen hebben. en toch nog getwijfeld hebben.
dit zijn 2 fotos samengevoegd op de morgen dat we balou eigenlijk zouden laten inslapen. prachtbeesie toch!
Een hele mooi kater. Ik moet zeggen, je ziet wel in zijn ogen dat hij zich niet wohl voelt. Maar de juiste keuze.
Pfoeh, ik ben best blij dat ik dit bericht nu pas lees want ons poezebeest is afgelopen vrijdag gecastreerd en dan had ik toch extra in de stress gezeten Jeetje zeg, wat moet je een nare week achter de rug hebben en wat fijn dat hij aan het opknappen is en dat jullie een juiste keuze hebben gemaakt is wel duidelijk Ik hoop dat jullie nog lang van het diertje mogen genieten . En voor jullie dierenarts/slager heb ik geen woorden voor... Jammer genoeg zijn er zoveel dierenartsen die het voor het geld doen en waarbij de welzijn van de beestjes ze niet interesseert.