hulp gevraagd bij grove fout van dierenarts

Discussie in 'De lounge' gestart door mamajanneke, 14 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca79

Bianca79 Actief lid

4 nov 2007
    142
    0
    0
    Nou ik vind dat ook niet meer als terecht dat ie alle kosten vergoed...
    Misschien heeft ie hier dan wel zijn lesje mee geleerd en gebeurd het niet weer...
    Al hebben jullie daar verder niets meer aan natuurlijk (behalve dat ie dan de kosten vergoed) want balou is levenslang getekend....
    Die op industrieterein ben ik ook een keer geweest om de kiezen van mijn inmiddels overleden hondje te laten trekken (waren van ouderdom helemaal verrot) en dat is me toen ook wel goed bevallen...
    Ik ga verder altijd naar Vlagtwedde omdat daar de service gewoon heel goed is en ze goed met dieren omgaan...heb er ook nog nooit klachten over gehoord...
    Ik wou ook wel overstappen naar Winschoten omdat dat gewoon veel dichterbij is en dat is makkelijker ook qua reistijd vooral met 3 kindjes....
    Maar ik heb al wel door dat ik maar gewoon in Vlagtwedde blijf want wat goed is moet je dan maar zo laten....

Groetjessss

2. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    hai bianca,

inderdaad wat goed is moet je zo laten.
    al ben ik echt tevreden over industrieterrein.
    de da daar belde ons ook 2 maal daags om te laten weten hoe het met balou was en als we op bezoek kwamen kwam zij ook er bij.
    verder luistert zij na de baas en neemt de baas serieus.
    daardoor is balou er nog.
    maar nogmaals doen waar je je goed bij voelt, want je dieren zijn toch een deel van je gezin.

Deel Deze Pagina