Hoi allemaal, Ik ben 32 weken zwanger en ben nog steeds niet zeker over de jongensnaam. We willen hem S.em noemen, maar nu hebben we pas een achterneefje in de familie gekregen en hij heet S.ammie. Ik twijfel of dit niet teveel op elkaar lijkt, zeker als de naam van ons neefje wordt afgekort, wat vinden jullie? Verder dacht ik aan de naam S.enne. Is dit een leuke jongensnaam (of meer voor meisjes)? Onze oudste heet L.ucas, wat past er het beste bij? Wat vinden juliie?
Ik vind Sem prima kunnen als je neefje Sam (mie) heet. Als dat jullie naam is moet je dat gewoon doen. Persoonlijk vind ik senne meer klinken als meisjesnaam, maar denk dat t ook prima kan als jongensnaam
Dit. Van Senne zou ik dan zelf Senna maken, maar voor een achterneefje zou ik de naam (als dat hem echt voor jullie is) niet veranderen.
Als jullie niet veel contact hebben zou ik het gewoon doen. Senne vind ik een meisjesnaam, dan zou ik voor Senn gaan.
Vind Sem een leuke naam en vind het niet teveel op Sammie lijken hoor! Als dit jullie naam is dan gewoon doen! Senne vind ik persoonlijk echt een meisjesnaam....