Alweer ziek!

Discussion in 'De lounge' started by Sandra1982, Feb 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Gek word ik ervan, voor de kerst had ik buikgriep. Nu weer een luchtweginfectie.
    Ik zit al sinds een week te hoesten, en die hoest is alleen maar erger geworden. Echt zo'n enge hoest, waar je niet mee kan ophouden en waarvan alles wat in je lichaam zit pijn gaat doen. Slapen lukt niet, zodra ik lig krijg ik bijna geen lucht meer en begin ik te hijgen en te pruttelen.
    Vanmorgen naar de huisarts geweest, en die hoorde gerommel/gepiep in mijn longen. Nu kan ik weer zo'n vieze antibioticakuur slikken een week lang.
    Ik voel me ook 'koortserig' net alsof ik van een andere planeet kom.

Op zich maakt me ziek zijn normaal gesproken niets uit, maar nu ik zwanger ben wel... Ik hoest zoveel en zo intens dat ik soms bang ben dat het niet goed is voor die kleine. Ik voel hem wel bewegen gelukkig, en gisteren bij de vk was alles in orde maar toch....
    Volgens de dokter zou ik me binnen 3 dagen wat beter moeten voelen. ik hoop echt dat dat waar is.

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

Nov 30, 2006
    2,450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Jeetje meid, het zit je niet mee dan... Van harte beterschappies toegewenst! en dat je maar snel op mag knappen...

3. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    dat is niet fijn! Beterschap! :thumup:

Maak je over de kleine maar geen zorgen, die krijgt echt wel het beste uit je lichaam, ook al ben je ziek.

Share This Page