Ik heb zaterdag een positieve ovutest gehad en gisteren was ie ook nog zo goed als positief.. beide dagen geklust. Normaal is t toch zo dat je na je 1e positieve ovutest 24 tot 48 uur je eisprong kan verwachten? Dus die zal dan nu ongeveer wel geweest moeten zijn. Wat zouden jullie doen; voor de zekerheid vanavond nog klussen?
Als je vandaag geen posi ovutest hebt, is het morgen aan de late kant, maar dan kan je het ook nog doen hoor! Volgens het smep plan, klus je om de dag tot je posi ovutest hebt, dan elke dag en zodra je geen posi ovutest meer hebt, doe je nog 1 keer om de dag. Dus morgen kan ook nog!
Ik verwacht niet dat ik vanmiddag nog een positieve ovutest heb.. als ie dus negatief is, vanavond klussen en dan is t morgen eigenlijk te laat.. mocht ie wel positief zijn dan kan t morgen dus nog.. ben benieuwd
haha dank je wel Nu had ik toch weer een positieve ovutest Dit voor de 3e keer. Is dit normaal, komt dit vaker voor? De afgelopen keren had ik hooguit 2 dagen een positieve. Dus zou t in dit geval ook nog zin hebben om morgen nog te klussen? En vandaag evt. een dagje overslaan? Beide dagen (zaterdag en zondag) dat ik een positieve ovutest had hebben we dus geklust.. Heeft iemand nog een idee?
Dat kan hoor! Ik zou dan gisteren nog geklust hebben. En pas als je nega test hebt, een dagje overslaan! Maar voor de duidelijkheid: je hebt al goed geklust!
Gisteren toch geklust.. de 3e opvolgende dag en 3 keer een positieve ovutest.. vandaag was de test dus negatief. Dus vandaag t klussen overslaan en dan morgen misschien nog of zou dat geen zin meer hebben? Zaterdag had ik mijn 1e positieve test al, dan is mijn eisprong toch allang geweest nu?
Ik zou zelf morgen nog eens doen.. idd. Je weet nooit... Maar vandaag niet meer. Na 3 dgn achtereen moet je goed zitten mocht hij al gesprongen zijn. Als gister je piek was springt hij vandaag of morgen nog. Dus zou morgen alleen nog voor de zekerheid doen... om het af te sluiten zeg maar...
Ok dank je wel voor je antwoord Maar ff kijken of t er vandaag nog van komen gaat.. anders hebben we wel goed ons best gedaan