dat kunnen we doen, maar we zijn al vanaf 2 februari om de dag aan het klussen of met 2 dagen ertussen..moet eerlijk zeggen dat ik er wel genoeg van heb dus alstie negatief blijft, misschien alleen overmorgen nog een x....maar week niet zeker..is die x dan nog noodzakelijk?
Aan je ovutesten te zien is je piek nog niet geweest, de testen zijn negatief. Zou zowiezo blijven doortesten nog, want ik had het ook dat ze van licht naar donker gingen en toen weer licht werden voordat ie echt positief was Klussen kan zowiezo geen kwaad! Maar hou het idd wel leuk, het moet geen moetje worden denk ik dan... zaadjes kunnen ook een paar dagen blijven leven. Overigens zou ik wel echt proberen op dezelfde tijden te testen, om op die manier nooit je piek te missen!
Ik schiet er niks mee op..gister dan kei licht en vandaag weer gekleurd...kga nog 2 dagen testen en daarna stop ik ermee...weet gwn niet wat ik ermee moet...
ff update van mij....kben sinds 17 februari gestopt met mn ovutesten...althans, toen heb ik de laatste getest...dit is mn lijstje...kweet niet zo goed wat ik er mee moet...ik kan denken dat mn eisprong 4/5 feb is geweest, maar kan ook 15/16 feb zijn geweest...dat scheelt nogal... kheb nu best vreemd trekkerig bijzonder gevoel in mn onderbuik en soms mn liezen....weet niet goed hoe en wat..beetje lastig dus..maja het is nu alleen maar afwachten..die ovutesten maken mij alleen maar onzeker en daar heb ik geen zin meer in.... iemand die dit ook weleens heeft gehad of die mij tips kan geven of kan zeggen wanneer mn ei is geweest?
Je moet geduld hebben meid hoe moeilijk dan ook. De testen leer je kennen door het te doen, bij de één slaan ze knallend uit en bij de ander minder vel. Je zal zien hoe vaker je het doet hoe beter je je lichaam leert kennen en wanneer je ei er ongeveer is. sterkte ermee en ik hoop dat je snel positief test
Spannend22, je vorige cyclus was 49 dagen. Dat betekend dat je ergens tussen dag 34 en 40 (ongeveer hoor)je ei hebt gehad. Daar ben je nu nog niet aan... Je cyclus kan nog best korter worden dan de vorige keer. Hij komt er echt wel aan hoor!