Hoi, hoop dat iemand mij kan helpen. Wij willen onze kleine ukkepuk straks naar (overleden) oma vernoemen. Heeft iemand hier een mooi gedichtje van? Of wie is er zo crea om een regel te schijven. Ik ben je erg dankbaar! Groetjes
Ik vind dit een erg mooi idee van je. Wat bijzonder. nu weet ik niet hoe oma heet, maar ik zal mijn best doen. 'Omdat we oma nooit zullen vergeten, zal ons kleintje ... heten.' 'Ook al is oma naar de hemel gegaan de naam ... zal altijd blijven bestaan.' 'Oma vond het vast wel fijn dat baby's naam ... zal zijn.' Denk je hiermee iets te kunnen?
Een sterretje hier ver vandaan, Zal altijd voor jou aan de hemel staan of Je hebt iets uit de hemel meegenomen je hebt iets van een engel meegebracht We hopen dat wanneer je zult gaan groeien dat stukje hemel in je blijft bestaan en dat dat beetje paradijs van boven je hele leven met je mee zal gaan of We zullen je alle liefde en warmte geven Maar voel je je soms toch wat alleen Onthoud dan goed, lief kind Er is altijd wel een beschermengeltje om je heen of Soms valt er een klein engeltje op aarde Zo schitterend, zo zuiver en zo klein Soms valt er een klein engeltje op aarde Wat prachtig dat het hier bij ons mocht zijn! Dit onderste gedichtje stonds bij ons zoontje erop. Hij is vernoemd naar zijn overleden oma. En we wilden op een lieve manier daar naartoe verwijzen.