Ik moet het gewoon even van mij afschrijven... Volgende week is het precies een jaar geleden dat ik 's morgens gebeld werd door de man van mijn beste vriendin dat zijn vrouw (mijn beste vriendin) in de nacht plotseling overleden is.... Voor de gene die het zich bekend voor komt zie daarover mijn topic van vorig jaar: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/253940-condoleance-register-voor-jelisa.html Wat nachtmerrie en nog altijd zo onwerkelijk!!! Ze zat hier ook op het forum en nog altijd kijk en lees ik haar berichten terug.. nog altijd schrijf ik haar hyves vol, nog altijd hoop ik dat ze op een of andere manier wil laten weten dat ze er nog is. Samen geloven we heel erg in de geestenwereld. We hebben er veel over gesproken en ook zijn er dingen die hier in huis gebeuren die niet te verklaren zijn... Tja de een gelooft erin.. de ander niet.. maar voor mij voelt het op zo'n moment echt alsof ze er is. Maar nu zijn we alweer bijna een jaar verder en het verdriet lijkt alleen maar erger te worden... Het idee haar nooit meer te kunnen zien, samen te kletsen, samen te lachen. samen doen wat beste vriendinnen doen... samen alles delen.... dat is zoo moeilijk en zo pijnlijk. Ik ben zo met deze datum de 28e bezig... ik tel letterlijk de dagen af... zie ik op een pak vla die ik gekocht had de 28e staan dan dwaald mijn gedachten weer helemaal af en zie ik alles van die vreselijke dag van vorig jaar voor me. Ik droom over haar, en dan kunnen we uren kletsen... het voelt fijn in zo'n droom eindelijk weer samen te zijn... maar helaas word ik dan al snel weer wakker en word ik geconfronteerd met dat ze er niet meer is en nooit meer zal zijn .. Ik mis haar zo erg!! Sorry ik moest het even van mij afschrijven..
Verdrietig. Sommige dagen momenten aan haar blijven denken is normaal. Ik zeg altijd, zo lang er nog aan haar gedacht wordt is ze nog niet dood. Wil je heel veel sterkte en kracht toe wensen! Dikke knuffel!
Het gemis van iemand is misschien wel het ergste verdriet wat er bestaat. Veel sterkte voor nu en als het nodig is.
Heel veel sterkte en wat erg voor jullie om haar te moeten missen. Maar zo te horen hadden jullie een mooie vriendschap
Jeetje meis wat erg! Mijn aller beste vriendin zit ook hier op het forum (kirst) en ik moet er niet aan denken dat ze er ineens niet meer zou zijn... Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd, altijd lastig zo rond zo'n datum! Bah... Maar meid ik merk het ook met het overlijden van mijn vader, sommige zeggen naarmate de jaren gaan word de pijn minder maar bij mij is dat ook echt niet zo...rouw in je eigen tempo en wanneer jij wilt. Het is niet niks om je beste vriendin zo jong en onverwachts te verliezen! Ik ben gaan lezen in je topic maar het zijn zoveel pagina's! Weet je waaraan ze zo plotseling aan is overleden? Zo wreed zeg zo jong, jonge kinderen..poeh hee. Nou meid heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij!
Ja die datum blijft zo in je geheugen he... en dan komen al die herinneringen weer boven van die dag ... bah!!... Ze is overleden aan een aneurysma... ze heeft er gelukkig niets van gemerkt.. het is in haar slaap gebeurd en daar merken en voelen ze niets van. binnen een paar seconde is het dan al gebeurd.. Haar man heeft het zien gebeuren... Vreselijk
Allemaal bedankt voor de nu al lieve woorden... Iedereen die iemand verloren heeft weet hoe moeilijk het kan zijn... de een heeft er meer moeite mee het te accepteren dan de ander en dat is ook goed. Iedereen zijn eigen tempo en eigen manier... Maar lief dat jullie even de moeite nemen om te reageren..
Ik kan me het nog heel goed herinneren, vond het een verschrikkelijk bericht.. Wil je heel veel sterkte en kracht toe wensen ook voor haar gezin die het zonder haar moeten doen.. Liefs
Heel erg veel sterkte, ik hoop dat je deze week ook aan alle mooie momenten terug kunt denken, die jullie gedeeld hebben. Hoe gaat het met haar man en kindjes?
Haar man en kindjes doen het super... ben zo trots op ze!! .... Ze zijn erg sterk en gaan door. Ze zullen ook wel moeten natuurlijk en ook hun hebben het zwaar en er zullen ook dagen zijn dat het allemaal niet zo wil door hun verdriet. Maar ik neem een petje voor hem af hoor... hij werkt, zorgt voor de kinderen, doet leuke dingen met ze en ook zelf gaat hij er geregeld even uit...
Jeetje is het alweer een jaar geleden, ik weet het berichtje nog. Vreselijk zo'n jonge moeder. Heel veel sterkte.
ik weet het ook nog, zo triest Heel veel sterkte in de loop naar de datum toe en daarna natuurlijk ook. Knap van haar man dat hij het alleen doet. Hij heeft geen andere keus natuurlijk, maar na zo'n groot verlies de boel weer op regel krijgen lijkt me enorm zware taak. Wat een lieve vriendin zal je aan jou gehad hebben.. liefs