Hey meiden, Wij hebben al een zoontje genaamd Lars en kunnen maar niet goed uit onze meisjesnaam komen. Mijn voorkeur gaat uit naar Noa of Lindy, mijn man vind Lynn en Evi heel mooi. Lastig... wat vinden jullie???
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ze allemaal niet super vind. Noa vind ik echt niks, en ik hou ook niet van de Y in namen. Ik heb dus op Evi gestemd, hoewel ik dit niet zo´n leuke naam vind voor een volwassen vrouw.
Ik zou persoonlijk niet voor twee keer dezelfde voorletter kiezen. Zelf vind ik Evi een hele mooie naam.
Ik heb Noa gestemd. Dit vind ik zowieso de leukste naam maar zeker het mooiste bij Lars. Twee keer een L zou ik niet doen. Lindy vind ik iets 'oubolliger', Evi eigenlijk ook wel. Lynn vind ik wel leuk, maar minder bij Lars
IK vind Lynn het mooiste, en ook wel mooi bij Lars, alleen heb je dan wel 2 kinderen met dezelfde voorletter, dat lijkt me misschien wel lastig
Noa en Lars Lynn en Lindy vind ik ook wel mooi leuk - maar zou zelf kiezen voor Linde - nét wat volwassener en net zo Nederlands als Lars. Als afkorting of koosnaampje zou je dan Lynn en Lindy gewoon nog kunnen gebruiken... Evi vind ik trouwens ook goed passen bij Lars
Lars en Noa! Of Lars en Linde zoals al eerder iemand voorstelde. Ik houd niet van y in de naam en vind dat ook niet mooi bij Lars passen. Lindy vind ik ook wat geweest. Ik ken een Lars en Iris, misschien nog een ideetje?
wat is het toch lastig Ik vind het zelf eigenlijk ook jammer als beide namen met een L beginnen. Linde vind ik ook heel leuk, maar ook weer met een L Eigenlijk hebben we DE naam gewoon nog niet gevonden denk ik. Over Lars waren we het direct eens en nu blijven we maar nieuwe namen roepen..
Evi!!! Helemaal een super naam...stond boven aan bij onze eerste!! Noa..ik blijf toch denken aan parfum. Lindy en Linn vind ik niet mooi en helemaal niet bij Lars..