Hulp gevraagd Clear Blue

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Emmy32, 18 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy32

Emmy32 Actief lid

29 sep 2013
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal! Graag wil ik gebruik maken van jullie hulplijn...;)

Afgelopen woensdag was mijn NOD, donderdag nog geen bloeding. We waren nog op vakantie in Italië dus daar een test gedaan! Yesssssss 2e streep! En dat al in de 2e maand klussen.... Gisteravond thuis gekomen en toen ook even een kruidvat test gedaan, zie foto...

Net ook de Clear Blue test met weken indicator....geeft aan 1-2 weken. Klopt dit wel??? Had het niet 2-3 moeten zijn? Maak ik me nu onnodig zorgen, is dit wel goed voor 4,3 weken... Dit wordt onze derde maar weer net zo onzeker...

HELP!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,8 KB
      Weergaven:
      38
  2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Voor 4 dagen na nod vind ik je kv erg licht....maar misschien was je ei later?

3. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Volgens mij kan dat nog prima hoor. Als je een late innesteling hebt gehad en qua hcg aanmaak aan de lagere kant zit (wat heel goed kan bij een goede zwangerschap) geeft hij 1 a 2 weken aan. Ik had met 4.3 ook deze indicatie en heb een manneke van 2 rond huppelen nu 😀

4. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Wat n onzin over lichte testen na nod... wordt er zo ongeveer n beetje moe van. Mijn testen zijn nog nooit donkerder dan dit geweest.

Je cb klopt wel qua indicatie hoor.

5. Sillepil

Sillepil Actief lid

20 jan 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Als je nu 4+3 ben zo 1-2 weken nog kunnen kloppen, is de test op de foto van vandaag?

6. Emmy32

Emmy32 Actief lid

29 sep 2013
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind em inderdaad ook niet licht.....zo was het bij mijn jongste ook (nu 10 maanden).. Die werd pas met 6 weken erg donker! Gaat mij om die Clearbleu..

7. Emmy32

Emmy32 Actief lid

29 sep 2013
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    De test op de foto is van gisteravond laat....

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    En hier word ik moe van...Dat dat bij jou zo was,wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is..
    Normaal gesproken verwacht je een donkerdere test 4 dagen na nod!Zeker een gevoelige test als de kv2v5. Maar het zou goed kunnen dat haar eisprong later is geweest...

TS, een gewone test en een digitale werken inprincipe hetzelfde...bij zo'n licht streepje past een digitale met 1-2.Je zult zien dat als de kv donkerder wordt,je vanzelf ook de 2-3 en later de 3+ krijgt.

9. Emmy32

Emmy32 Actief lid

29 sep 2013
    209
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik zit 3 dagen na NOD en de kruidvat test is 'S avonds gemaakt. Dat scheelt meestal ook....overigens is ie in het echt donkerder dan op de foto... iPad maakt geen beste foto's...

10. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Zoals ik al aangaf,bij zo'n licht streepje past de 1-2...En als je dat vertaald in woorden,ben je dus tussen de 3 en 4 weken zwanger...Dus misschien toch ei iets later geweest.

11. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    De andere mogelijkheid is een wat trage hcg aanmaak,maar ondanks dat iedereen dat hier meteen roept,komt dit maar zeldzaam voor.Ongeveer bij 1 procent van alle goede zwangerschapoen (dus niet die eindigen in een miskraam,want dan ligt het percentage flink hoger)

12. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    En beide testen zijn ook niet met ochtend urine gedaan.

Dus je testen zijn prima en kloppen bij je termijn.

Geniet ervan meis!

13. Emmy32

Emmy32 Actief lid

29 sep 2013
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry Pipo...maar ik vindt je wel erg negatief....

14. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had bij 3 dagen overtijd savonds getest en gaf de clearblue 3+ aan. Bij 5 dagen was t weer 2-3,(?!) en de volgende dag weer 3+. Het kan zijn dat je urine niet genoeg geconcentreerd is want dat was bij mij wel het geval :) en misschien ook later ingenesteld ? :) gewoon een dag wachten en dan weer testen en zien of t streepje duidelijker word. Ik zou t eerst maar bij die kv houden, want die clearblue maakt je ze onzeker!

15. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat mag...Maar ik denk dat je meer hebt aan reacties die realistisch zijn.
    Maar ik heb ook aangegeven dat je eisprong wellicht later was.

16. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0

Nou vindt dit eigenlijk niet realistisch.. De topics starter geeft niet getest met ochtend urine, is niet zeker van ovulatie..

Dat meisje gaat zich waarschijnlijk nu zorgen maken om niks, want de testen zien er nav die gegevens prachtig uit!

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Is Pipo weer bezig over lichte testen na nod?
    Hadden we daar een tijdje terug in een topic met z'n allen geen behoorlijke discussie met je over gehad en dat je er een sport van maakt mensen onnodig zenuwachtig te maken door je opmerkingen?
    Toen dimde je op een gegeven moment, maar je begint weer opnieuw zie ik.

18. Emmy32

Emmy32 Actief lid

29 sep 2013
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties...word inderdaad nu erg onzeker van de reacties van Pipo en vindt het zelfs erg vervelend.... Een beetje realistisch mag wel, maar dit is alleen maar zwaar negatief...

19. Toet85

Toet85 Actief lid

9 jul 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je zit na je NOD en je hebt een streep. Dat is gewoon goed nieuws, omdat je de eerste kritische tijd tot aan je NOD voorbij bent (in tegenstelling tot mensen die voor NOD testen).
    Ik zou nu alles in gang zetten en een vk praktijk bellen en vanaf dan verder. Ik weet het, het is makkelijker gezegd dan gedaan maar het is niet anders.
    Maar voor nu zou ik er zeker vanuit gaan dat je goed zwanger bent en tot de 12 wkn blijft het gewoon spannend. Succes met de spanning en ook gefeliciteerd!

20. peetje007

peetje007 Niet meer actief

De clear blue geeft een idicatie en dat is vanaf bevruchting dus gewoon goed hoor geen zorgen over maken het kan zijn dat je over 2 dagen weer 1 doet dat hij dan 2-3 aangeeft maar voor nu zeg gefeliciteerd hoor !!!

Deel Deze Pagina