16 juli knalpositieve test nu weer een duidelijke lijn

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door deniseee, 20 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Hooi,

Ben ik dus weer.. Ik heb 16 juli echt een knalpositieve test gehad en de 18e was de streep echt zo goed als weg (dat is ook normaal heb ik begrepen) en nu is de streep weer best duidelijk.. Zoo raar allemaal .. Berijp er helemaal niks meer van hahaha

2. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Bedoel je een ovutest ? Of een zw test ?

X x

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

LH kan de gehele cyclus door schommelen, behalve tijdens de LH-piek. Jouw eisprong is waarschijnlijk de 17 of 18e zijn geweest, dus voor een mogelijke zwangerschap is het veeeeeeeel te vroeg! Al begrijp ik je ongeduld.

Sommigen hebben zelfs tegen hun NOD een duidelijk tweede streepje op hun ovulatietest, maar blijken echt niet zwanger.

Ik heb altijd de gehele cyclus duidelijke strepen op een ovulatietest en tijdens de piek is hij echt knalpositief. De meeste vrouwen hebben de gehele cyclus lichte tot duidelijke streepjes op hun ovulatietest. Dat is normaal , omdat de gehele cyclus, dus ook tijdens de menstruatie, LH in het lichaam van een vrouw aanwezig is.

Over een kleine twee weken even een zwangerschapstest doen.

Succes!

4. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Een ovulatietest gedaan... Ik begrijp helemaal dat ik nog zeker niet zwanger kan zijn maar heb deze maand al 3x een oplopende en aflopende ovulatietest gehad waarna ik de 16e dus een knalfeest kreeg en die daarna afliep en nu weer duidelijker word... Terwijl ik voorgaande maanden ook vaker testte en ik toen niet steeds op en aflopende testen had.. Niks zo verwarrend als een menselijk lichaam... Ongeduldig zijn we denk ik allemaal.. Haha niks anders dan afwachten maar vond t zo apart

5. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Hoe moet ik trouwens dat DPO testen? Vanaf die knalpositieve ovulatietest of ??

6. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Ik tel altijd de eerste dag na mijn positieve ovukatietest als 1 dpo !

X x

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Als je 16 juli een positieve test had,dan springt 24-48 uur later je ei...Dus zou 2 dagen aanhouden,dat maakt 18 juli de dag van je eisprong,en 19 juli is dan 1 dpo(Days past ovulation,dagen na eisprong)

8. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Dus als ik het dan goed begrijp zit ik nu op 3 DPO??

Deel Deze Pagina