hi meiden vanaf 18e aant testen met ovu testen. Naar mijn idee is die van vandaag erg donker dus me eisprong binnen nu en 48 uur toch? Of heb ik het dan verkeerd begrepen haha. morgen doe ik nog een ovu test om te kijken of hij afloopt. Liefs, Van mij.
Ik zou vandaag nog een keer testen misschien heb je dan de echte piek nog te pakken. Ik denk zelf inderdaad ook dat hij nog donkerder moet om positief te zijn.
Ik weet niet hoe laat je test van vandaag was, maar ik zou zeker vanavond nog een keer testen en de komende dagen ook tot hij gaat aflopen en je zeker weten je piek hebt gehad. (dus nieuwe testen kopen )
Test is pas postief als de lijn net zo donker is of donkerder.... En dan kan je ei springen binnen 48 uur
Ik zou testen bij kopen...Deze is echt nog lang niet positief.De lijn moet even donker of donkerder zijn.Kan best morgen zijn,maar kan ook nog wel een week of langer duren.Daar kun je op basis van déze testen niets over zeggen.In tegenstelling op wat de meesten denken,hoeft een ovulatietest niet op te lopen,kan heel goed ineens een knaller vanuit het niets zijn of vaker op en af lopen voor je een knaller hebt...