Hallo allemaal, Ik wilde graag jullie hulp vragen. Kunnen jullie aan de hand van mijn gegevens mij helpen met het interpreteren van mijn gegevens want ik ben behoorlijk aan het twijfelen. Ben gestopt met pil (na 16 jaar) in juni (laaste pilbloeding dus mooi 3 dagen later op 9 juni) Volgende ongi pas op 8 augustus dus 60 dagen. Daarna een ongi op 10 september dus mooi 33 dagen. Vanaf 10 september gaan temperaturen met 11 sept als dag 1; 1-37.1 2-37.0 3-36.9 4-36.8 5tot12-36.7 (dag 10+11 geklust) 13tot17-36.8 (13+14 en 16+17 geklust) 18-36.7 (geklust) 19-36.7 (geklust en neg. ongitest) 20+21-36.9 22-36.6 (ochtend en avond posi ovutest, veel slijm en GEKLUST!) 23+24-37.0 (dag 23 heel laat geklust veel helder slijm die dag) 25-37.1 26-37.2 27tot29-37.3 (dag 28 geklust) Volgens mij bestaat er dus een goede kans op zwanger zijn en tel ik maar even 14 dagen na dag 22 (2 okt) dus 17 oktober als NOD. Kan iemand mij helpen om mijn twijfel een beetje weg te nemen?
Is het misschien handig om je temperaturen in een kaartje te zetten? Dat maakt het wat overzichtelijker... Ook met de datums enzo... Ik denk dat je op dag 22 een eisprong hebt gehad.
bedankt voor jullie reacties. Ik denk dus ook dag 22. Maar zocht misschien wel bevestiging van meer ervaren meiden. Die temperatuurkaartjes van ff vind ik lastig (vindt de site zo moeilijk) Heb dus voor mezelf wel iets in excel gemaakt maar kan dat niet posten
hallo daar ben ik weer ik heb nu wel een kaartje aangemaakt op ff (wat een klus zeg) maar ..... eerst geeft ie dag 18 aan dan dag 22 en besluit dag 24 dan maar echt aan te houden. ik wil de kaart hier wel zetten maar hoe doe ik dat nu weer ?!?!
Hoi Djaar, Dag 22 lijkt idd de meest waarschijnlijke dag voor het ei. Als je wil dat wij je kaartje zien is het ws het makkelijkst als je een homepage aanmaakt in FF. Dat doe je door op homepage te drukken en vervolgens de aanwijzingen in FF te volgen. Vervolgens kun je de link van je homepage in FF in je berichtje hier plaatsen zodat wij je kaartje kunnen zien. Succes Afrola
ja ja nu zover dat ik hem ook standaard in mijn banner heb (vraag me niet hoe maar volgens mij werkt het)
Supernanny, mooi dat ik jou ook gelijk heb geholpen Djaar77 het is je gelukt hoor! Ik moest in het begin ook even puzzelen voor het me helemaal was gelukt hoor . Je kaartje ziet er mooi uit hoor, en nu is het gewoon even afwachten (geduld is een schone zaak, pfff) succes.
ik weet niet of er nog iemand kijkt hier maar zou er iemand nog eens naar mijn kaartje willen kijken en er dan aan denken dat ik vannacht (zondag op maandag) een beetje licht rood had bij het afvegen na het plassen en zondagavond behoorlijke steken in mijn onderbuik. alvast bedankt.