Misschien een beetje dom gedacht van mij, maar ik ging er eigenlijk vanuit als mijn natuurlijk menstruatie weer op gang zou zijn gekomen mijn ontpillentijd ook wel voorbij zou zijn.. maar huh.. hoe zit dat eigelijk?? Ik ben nu namelijk weer supermisselijk en ook weer zo'n last van een opgezette buik, maar ik heb vorige week mijn eerste ongi gehad.. dus een zwangerschap lijkt me onmogelijk!! Kunnen dit nog steeds ontpilverschijnselen zijn en hoe lang kan deze periode nog duren?? Alvast bedankt voor jullie reacties.... xxxx
pfff... zo lang!!! bah.. echt niet leuk dat ik me af en toe zo beroerd voel & dat kan nog zo lang duren ook:x....
hey nou wie weet ihihi, maar ik had er in het begin ook veel last van, kreeg ook pms erbij wat ik voor de nuva-ring niet had. kan er allemaal bij horen of ja de 9 maanden ontwenning he ihihihihi
oo hoe lang dat kan duren ???? is bij elke vrouw helaas anders , bij mij zeker 6 maanden en pas toen begon het wat normaler te lopen.. ga anders even naar je huisarts en soms wilt vitamine b6 nog wel eens helpen voor een normaal verloop van de cyclus. helaas is ontpillen niet leuk als je er last van krijgt ( daarom ga ik na kindjes nooit meer aan de pil of nuva-ring )
Voor mij ook geen pil meer.. tenzij ik merk dat alles veel heftiger gaat worden, maar voorlopig valt het allemaal mee en voel ik me er beter onder!!! Ik was al bij de huisarts geweest, maar voorlopig aankijken was het advies... Ik slik nu die etospillen voor een beter cyclus. Ik had alleen verwacht dat ik na mijn eerste menstruatie geen ontpilverschijnselen meer zou hebben.. misschien een beetje dom gedacht van mij.. maar ik dacht het echt xxx
ik ben vrijdagavond nog bij mijn HA geweest en ze zei me dat ontpillen niet altijd en bij iedereen het geval is...sommigen hebben eenmaal het geluk om dit niet te hoeven doorstaan... dus ik duim!
Ik heb gehoord/gelezen dat ontpillen 6 tot 12 maanden kan duren. De hormonen van de pil zijn al snel je lichaam uit, maar het kan dus even duren voordat je lichaam alles weer op de rit heeft (het zogenaamde 'ontpillen'). Ik ben nu ruim 5 maanden van de pil af en mijn cyclus is tot nu toe 40-71-51 (vandaag weer ongesteld geworden). Dus nu op naar de volgende ronde.
@ Stippel.. ik had ook gelezen dat de pil na ongeveer 6-10weken wel je lichaam uit was.. maar ik wist niet dat je daarna nog last van ontpillen kan hebben. En dan bedoel ik vooral kwaaltjes als misselijkheid enzo... Dat het een jaar kan duren voor je normale cyclus heb wist ik ook wel.. maar niet dat je dat ook nog ontpillen noemde.. zo leer ik nog wat hier!!! Ik vind vooral die kwaaltje zo vervelend en dat je dan gelijk weer denkt goh.. waarom voel ik me nu weer zo... pfff. Gelukkig momenteel nergens last van!! Succes met de volgende ronde.. hopelijk is het raak!! xxx
Ik heb bij de eerste 3 maanden ontpilt en daarna duurde het nog 3 maanden voor ik zwanger werd. Ik heb gewoon direct na de eerste stopmaand een doodnormale cyclus van 28 dagen. Dus keurig netjes! Het enige is dat ik onder de acne zat na 2 weken... :x
zijn er nog meiden die sinds hun pilstop zulke hoofdpijn hebben? ik heb er enorme last van... en wil ook niet altijd pijnstillers nemen... iemand raad?
Hoi Lientjelove, Ik ben ook altijd supermisselijk tot kotsen toe rond mijn vruchtbare dagen .Ik dacht eerst huh zwanger dat kan niet, mijn ei is nog niet geweest, maar omdat ik het nu elke maand heb weet ik dat het door de hormonen komt tijdens mijn vruchtbare dagen. Ik weet in ieder geval dat ik misselijk wordt tijdens mijn eerste 3 maanden en goed ook. Ik heb ook last van mijn darmen rond die tijd. Ik denk dat je eitje naderd zoals ik je ook had verteld op je andere vraag in de topic. Liefs en veel succes Kapedi