Volgens mij ziet dit er ook positief uit. De KV test is een beetje vreemd, misschien wel een tweeling,..hihi...twee streepjes ! Succes !
Die van etos is positief!! Gefeliciteerd Wel raar van de kv test, hopelijk is die van vanavond gewoon goed
die van de etos is echt wel positief! ik had vorige week vrijdag ook zo'n test en mijn vriend geloofde het ook niet haha.. Ik zeg alvast gefeliciteerd
Etos is echt wel positief!!! Kruidvat is mislukt. Komt niet door jouw urine, maar gewoon verkeerd gemaakt in de fabriek (hopelijk is de 2e uit datzelfde pakje wel goed gemaakt). CB met weken indicator gaat zeker zeggen 'zwanger' dan gelooft je man het wel Van harte!!! Ps. koop je de 2v5 van Etos in de winkel of via internet? Toen ik er laatst in de Etos winkel in ons centrum naar vroeg keek die vrouw mij aan alsof ik iets onmogelijks vroeg
De etos test is zeker positief. Omdraaien maakt echt niks uit. Kv test is gewoon een fout van de fabriek. Ik zeg GEFELICITEERD!!
Mama Larissa. Ik heb de 2v5 euro bij de Etos gehaald. Zijn van Test point. Maar zag dat je al eigen topic had gemaakt. Bij ons heeft zelfs de kleine Etos die en ook de twee grote. Zijn wel vaak uitverkocht.
Ik zie het ja.. raar hoor misschien hadden ze een slechte dag en zijn ze uit de zelfde productie gemaakt haha.. maar bij mij gaf de andere kruidvat test die ook in het doosje zat negatief. dus ik ga morgen met me ochtend urine een digitale test proberen ben benieuwd wat die zegt.. bij jou ziet die van de etos er wel duidelijk uit dus ben benieuwd voor je.. iig heeel veel geluk gewenst in deze spannende tijd
Dan ben je zwanger van een tweeling!! Even serieus: gefeliciteerd in ieder geval en echt heel raar van die drie strepen. Ik zou gewoon opnieuw testen.
Heel gek die twee streepjes maar van de etos zou ik zeggen zwanger.... Enne voor je man hoe licht het streepje ook is een streepje is een streepje. Kijk maar op mij. Profiel is ook een foto met kruidvat test met een heeeel licht streepje maar kan je zeggen ben inmiddels 22 weken zwanger en de test is van deze zwangerschap Ben benieuwd meis!
Wat jij nu heb bij de kruidvat testen heb ik ook gehad niet goed doorlopen test. Die van de etos vind ik wel positief...
Bedankt iedereen voor het meekijken iedereen, helaas werden mijn testen steeds lichter. Na deze testen nog twee positieve Etos en kruidvat testen gehad. Gisteren waren ze stukken lichter en vandaag omo-wit Ben super verdrietig. We zijn tot het besluit gekomen even een pauze te houden. Misschien dat we van de zomer weer proberen een derde kindje te krijgen, maar ik wil nu even van deze emotionele achtbaan af.