Ik heb wat nieuwe zomer jurkjes. En nu zag ik dus dat die alleen met de handwas gewassen mogen worden. Ik heb een stand op mijn wasmachine voor "handwas". Maar durf het niet, maar naar mijn idee word handwas in een teiltje niet zo schoon als ik wens. Wie heeft ervaring/ tips?
Ik doe het ook gewoon op handwas programma, gaat altijd goed ik ben geen type voor ouderwetse handwas
Die programma is er niet voor niks. Ik gebruik hem regelmatig voor mijn zijden kussenslopen en ze zien er nog altijd als nieuw uit
Het enige wat het handwas programma doet is (uiteraard) water toevoegen en dan af en toe 1 keer draaien. Daarna staat de machine weer even stil. En na een tijdje draait ie nog eens. Zo gaat het een half uur. Prima geschikt dus voor kleding die het label handwas hebben.
Hier gaat dat gewoon op 30gr op normaal programma. Nog nooit iets overleden, op 1 wollen trui na. Maar die had ik ook per ongeluk in de droger gehad dus denk dat dat vd droger kwam
Je kan je jurkjes eventueel nog in zo’n netje doen voor extra bescherming. Met kwetsbare stofjes vind ik dat altijd wel fijn.
Durf het nou echt niet. Ik maak een sopje in de wasbak. Laat het even staan. Dan even husselen. knijp het iets uit. Op een hanger Hang het in de douche. Spoel het na met de douchekop Vooral met applicaties zal ik het zo doen.