Dat krijg je er nou van als je te vroeg test!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door appelsap27, 25 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelsap27

25 jun 2014
    95
    24
    8
    Een valse test!:rolleyes:
    Ik ben zo iemand die geen greintje geduld in dr kont heeft.... dus wachten tot mijn nod in nou niet bepaald mijn sterkste punt haha
    Vermoed dat meer dames hier last van hebben;)
    Normaal gesproken zou ik mijn nod donderdag moeten hebben maar had vrijdags pas een positieve ovulatietest dus nod is verschoven naar zondag. Oftewel het is nog te vroeg om te testen maar nieuwsgierige ikke kon het natuurlijk weer niet laten, met een roze vlekkerige test tot gevolg... morgen maar weer een poging doen:roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

2. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Trekt het niet nog weg? Eventueel druppeltje water? Dat heb ik ook wel eens gehad

3. appelsap27

25 jun 2014
    95
    24
    8
    Nog niet geprobeerd maar vertrouw hem toch niet meer

4. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Dat ziet er niet uit als een valse test maar als een vlek. Dus een foutieve test

margarethd vindt dit leuk.
  5. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Ziet er idd niet uit als een vals positieve test, maar eerder een niet goed doorgelopen test. Je kunt proberen nog een drup water, maar sowieso een nieuwe doen om te kijken of je zwanger bent (en misschien nog even langer wachten.. haha)

6. appelsap27

25 jun 2014
    95
    24
    8
    Excuus voor de verkeerde woordkeuze, bedoelde inderdaad dat hij ongeldig/foutief is

7. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Maakt niet uit hoor, kan de beste overkomen :roflmao::thumup:

appelsap27 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina