hulp gevraagd interview doktersass. poli

Discussie in 'De lounge' gestart door kittysocks, 19 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kittysocks

    5 jan 2014
    83
    1
    6
    zoon
    spijkenisse
    Hallo allemaal,

    ik doe de opleiding doktersassistent via NHA en ik moet een dokterasassistent interviewen, het gaat om de polikliniek voor darmonderzoeken (colonoscopie etc). Nu heb ik het dichtsbijzijnde ziekenhuis gebeld en die gaan mij of wel of niet terug mailen (letterlijk:als je niet wordt teruggemaild kan ik er ook niks aan doen :p) kan dus wachten tot ik of wel of geen mail krijg. Ze vond het ook raar want daar werken geen d.a. alleen verpleegkundige. Wie kan/wil mij helpen dit interview te doen?

    Alvast bedankt! :D
     
  2. jongenmeisje

    jongenmeisje Bekend lid

    2 jan 2012
    838
    0
    0
    Daar waar darmonderzoeken gebeuren is een endoscopie afdeling en dat is geen gewone poli maar een functieafdeling. Daar werken verpleegkundigen. doktersassistenten werken hier bv op de polikliniek kindergeneeskunde.
    Ik weet dus niet wat de reden is waarom je specifiek een da wil intervieuwen op een polikliniek voor darmonderzoeken. want denk niet dat die combi vaak voorkomt
     
  3. kittysocks

    5 jan 2014
    83
    1
    6
    zoon
    spijkenisse
    Dankjewel voor je reactie. Ik weet het eerlijk gezegd ook niet. De opdracht is om een interview te houden met een doktersassistente van een ziekenhuis/polikliniek en dan mag ik kiezen uit de volgende onderwerpen: colonoscopie, rectoscopie, sigmoidoscopie of gastroscopie

    en volgens de opdracht kan ik een d.a. vinden op de volgende plaatsen : poli interne geneeskunde, poli oncologie, maag lever en darm poli of endoscopieafdeling. Vandaar dat ik het hier even vraag, ben al langs mijn eigen huisarts geweest, d.a. daar weten het ook niet en het ziekenhuis interne geneeskunde dus ook niet:D
     
  4. Kanarie

    Kanarie Fanatiek lid

    14 mrt 2014
    1.514
    1.559
    113
    Zuid-Holland
    Ander ziekenhuis? (Van Weel, Ikazis, Maasstad, Erasmus etc. hebben vast wel da rondlopen...) succes!
     
  5. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.534
    1.550
    113
    Probeer de poli mdl.
     
  6. a2cmieux

    a2cmieux Niet meer actief

    Misschien kun je even persoonlijk langs gaan bij het ziekenhuis. Toen ik de opleiding tot verpleegkundige deed, ben ik meerdere keren spontaan bij het ziekenhuis langs gegaan, eigenlijk is het elke keer wel gelukt met de "juiste" personen te praten/ te interviewen:).

    Succes
     
  7. SweetPrincess

    SweetPrincess Bekend lid

    17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Op onze scopie afdeling zitten ook alleen verpleegkundige. Doktersassistenten doen dat niet.
     

Deel Deze Pagina