die zijn dus al wat ouder leuk om dan toch weer een kleine erbij te hebben je was wel vroeg moeder dan als ik je leeftijd zie. is jou man dan ook wel de echte papa van hun? sorry als ik teveel vraag hoor.maar ben erg nieuwschierig
nee is niet de echte papa ben na de zwangerschap van jongste door hem uit huis gezet omdat hij nieuwe partner had (Mannelijke) dus stond vanaf toen alleen! ja dit zal echt speciaal zijn je bent je veel meer bewust van zw worden en de doen en laten!is heel anders dan mijn zonen
had ik al een vermoeden van. maar lekker is dat dan eerst 2 kids en dan een inruiling voor een man denk ook wel dat je hier extra van gaat genieten als je weer zwanger bent.
ja wil al jaren GRAAG een kindje met echt mijn "maatje, partner, me steun en toeverlaat"kon hem alleen nooit vinden (naald in hooiberg) maar sinds paar jaar sterker de drang , en nu al jaar bezig!en je kiest er nu ook VEEEEEL bewuster voor! dus even spannend! me temp blijft hoog haha SPANNEND
super meis dat je nu zo gelukkig bent met je hubbie ik hoop heel snel op een mooi wondertje voor jullie. als je temp hoog blijft is dat in elk geval al wat toch