hi meiden, Zijn er hier meiden die bekend zijn met het drinken van appelazijn? Het schijnt gezond te zijn en te kunnen helpen met afvallen, heb er heel veel over gelezen en vandaag een flesje gehaald. Het neemt ook het hongergevoel weg en het advies was 3x daags 2 eetlepels door een glas water doen. Maar het is zo vies!!!! Haha. Daarom vraag ik me af of er meiden bekend mee zijn en hoe jullie het wegkregen
Ik gebruik het wel als ik een onrustige huid heb (op een wattenschijfje en dan deppen), maar ik moet er niet aan denken om het op te drinken, blehh.. Dus ik wens je veel succes!
Bedankt Volgens mij moeten er gewoon meer meiden zijn die het gebruiken...of ben ik echt de enige hihi.
Jaaa en nog wel iemand uit je familie Ik namelijk hahaha (althans gebruikTE het ) het is inderdaad niet te zuipen, ik mengde het met limonade siroop en water Maar meid voglens mij helpt het voor geen meter. het enige wat appelazijn doet is dat je ervan gaat poepen Maar op een gegeven moment helpt dat ook niet meer. Maar het kan geen kwaad dus je kan het altijd proberen. Oh ja me hongergevoel ging er niet van weg
Ik heb het een half jaar gebruikt ( zonder resultaat) en vond het vies, nu haal ik het nog wel eens en vind het gewoon lekker.... Je gaat eraan wennen....
Haha zelfs m,n familie dus naja, bedankt meiden. Fijn om te weten dat het niet helpt Ik kijk het wel een weekje aan als ik dat red
Anders verdelen over twee glazen water,,, ja maag schijnt ervan te slinken net als citroensap,,,, dat idee had ik wel dat ik minder kon eten, maar zonder resultaat...Misschien werkt het bij jou beter. Een vriendin is er 8 kilo als hulpmiddel mee kwijtgeraakt...
Oke ben benieuwd. Heb het pas 1x op en ging bijna over m,n nek maar goed ik wil het 3x per dag gaan doen en denk dat vooral de ochtenden het ergste zijn om dat te drinken.
Ja, vermengen met water.. En of het helpt, I don't know.. Misschien is het ook een beetje het idee dat het werkt, maar ik weet wel dat het gezond en goed voor je is voor meerdere dingen.. Het schijnt ook goed te zijn voor de spijsvertering, vandaar al dat geschijt hahaha. Ik heb het zelf trouwens nog niet geprobeerd.
heb het zelf ook gebruikt 1 week lang,weet niet meer hoeveel ik kwijt was. maar me man zei wel dat ik afgevallen was. vind het zo vies, was ook de reden waarom ik stopte.
ik deed het altijd s'ochtends vroeg een half glas heet water daarin 1 desertlepel honing en 2 desertlepels appelazijn en dan ineenkeer opdrinken, of het ook echt hielp weetik niet
wij gaven het altijd aan de paarden als ze uit de wei kwamen en opgeknapt moesten worden voor de verkoop (lees zo snel mogelijk dikke buiken eraf en mooi in het haar) gevolg was heel veel poep en 1 grote stink bende moet er niet aan denken het te drinken man die lucht al.
haha marilouse als het voor de paarden werkte dan werkt het ook voor ons hahah ik ga weer beginnen met appelazijn morgen gelijk hahahha
Mijn zoontje kan moeilijk poepen (heel zielig) en ik kreeg als tip... appelazijn! Ik doe een paar druppels door zijn drinken. Snap ik meteen waardoor die stinkwindjes komen!!