Appelazijn

Discussion in 'De lounge' started by Rachel1984, Oct 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    hi meiden,

Zijn er hier meiden die bekend zijn met het drinken van appelazijn?
    Het schijnt gezond te zijn en te kunnen helpen met afvallen, heb er heel veel over gelezen en vandaag een flesje gehaald.
    Het neemt ook het hongergevoel weg en het advies was 3x daags 2 eetlepels door een glas water doen.

Maar het is zo vies!!!! Haha.
    Daarom vraag ik me af of er meiden bekend mee zijn en hoe jullie het wegkregen;)

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    hahaha nou succes ermee ik had appelazijn pillen en daar moest ik al bijna van spugen!!

3. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ik gebruik het wel als ik een onrustige huid heb (op een wattenschijfje en dan deppen), maar ik moet er niet aan denken om het op te drinken, blehh..
    Dus ik wens je veel succes!

4. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Bedankt:p Volgens mij moeten er gewoon meer meiden zijn die het gebruiken...of ben ik echt de enige hihi.

5. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Jaaa en nog wel iemand uit je familie ;) Ik namelijk hahaha (althans gebruikTE het ;))

het is inderdaad niet te zuipen, ik mengde het met limonade siroop en water :p Maar meid ;) voglens mij helpt het voor geen meter. het enige wat appelazijn doet is dat je ervan gaat poepen ;) Maar op een gegeven moment helpt dat ook niet meer. Maar het kan geen kwaad dus je kan het altijd proberen. Oh ja me hongergevoel ging er niet van weg ;)

6. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    Ik heb het een half jaar gebruikt ( zonder resultaat) en vond het vies, nu haal ik het nog wel eens en vind het gewoon lekker.... Je gaat eraan wennen....

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Haha zelfs m,n familie dus:p naja, bedankt meiden. Fijn om te weten dat het niet helpt:p Ik kijk het wel een weekje aan als ik dat red;)

8. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    Anders verdelen over twee glazen water,,, ja maag schijnt ervan te slinken net als citroensap,,,, dat idee had ik wel dat ik minder kon eten, maar zonder resultaat...Misschien werkt het bij jou beter. Een vriendin is er 8 kilo als hulpmiddel mee kwijtgeraakt...

9. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Oke ben benieuwd. Heb het pas 1x op en ging bijna over m,n nek:p maar goed ik wil het 3x per dag gaan doen en denk dat vooral de ochtenden het ergste zijn om dat te drinken.

10. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

Dec 19, 2009
    2,089
    0
    0
    Ja, vermengen met water..
    En of het helpt, I don't know.. Misschien is het ook een beetje het idee dat het werkt, maar ik weet wel dat het gezond en goed voor je is voor meerdere dingen..

Het schijnt ook goed te zijn voor de spijsvertering, vandaar al dat geschijt hahaha. Ik heb het zelf trouwens nog niet geprobeerd.

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik hou jullie wel op de hoogte:p

12. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Oh waarschuw je man en kids vast ;) ik ging er ontzettende stink windjes van laten :p

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Jippie:p hahahaha

14. ilayda

ilayda Bekend lid

Nov 23, 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    heb het zelf ook gebruikt 1 week lang,weet niet meer hoeveel ik kwijt was.
    maar me man zei wel dat ik afgevallen was.
    vind het zo vies, was ook de reden waarom ik stopte.

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik deed het altijd s'ochtends vroeg een half glas heet water daarin 1 desertlepel honing en 2 desertlepels appelazijn en dan ineenkeer opdrinken, of het ook echt hielp weetik niet

16. ilayda

ilayda Bekend lid

Nov 23, 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    sila zo heb ik het ook gedronken, met honing erbij inderdaad.

17. marilouise

marilouise Niet meer actief

wij gaven het altijd aan de paarden als ze uit de wei kwamen en opgeknapt moesten worden voor de verkoop (lees zo snel mogelijk dikke buiken eraf en mooi in het haar) gevolg was heel veel poep en 1 grote stink bende moet er niet aan denken het te drinken man die lucht al.

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

haha marilouse als het voor de paarden werkte dan werkt het ook voor ons hahah ik ga weer beginnen met appelazijn morgen gelijk hahahha

19. ilayda

ilayda Bekend lid

Nov 23, 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    dan zit ik morgen vlg mij de hele dag op de wc pot ipv dat ik aan het werk ben :D

20. Annika1980

Annika1980 Bekend lid

Jun 8, 2006
    676
    0
    0
    Mijn zoontje kan moeilijk poepen (heel zielig) en ik kreeg als tip... appelazijn!

Ik doe een paar druppels door zijn drinken.
    Snap ik meteen waardoor die stinkwindjes komen!! :D

Share This Page