ik woon in noord groningen, dus ik denk dat dat hem niet zijn kan. hij is zondagavond naar buiten gegaan zoals gewoonlijk. ik heb het asiel gebeld, daar is niks binnen gekomen. ik heb al rondgefietst en geroepen en dat ga ik zo weer doen. bij de supermarkten ga ik ook zo kijken. amivedi is nog niks op gemeld. nu zijn ze hier wel de landerijen aan het leeghalen, dus het kan zijn dat hij daar is om muizen te vangen. hij is vaker rond deze tijd een paar dagen weg, maar het maakt me zo onzeker. hij belt ook niet even van waar hij zit haha!!
wat ongelooflijk vervelend dat je kat niet weer komt. Je zit dan zo in onzekerheid, weet wat het is helaas. Als hier dode dieren aan de weg liggen haalt de gemeente deze op, misschien dat je daar heen kan bellen? Of de dierenambulance, maar die zullen het wel doorgeven aan amivedi. Misschien marktplaats?Bij vermiste en gevonden dieren. Even offtopic: @mutti1985, je zegt dat je kan communiceren met overledenen? Hoelang moeten ze dan al zijn overleden? Ik zou echt heeeel graag willen dat je dat zou doen over een oom van mij, hij is heel onverwachts overleden. zie mijn topic http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/301147-duimen-jullie-mee-voor-groot-wonder.html
Ik blijf een veldje zien misschien dat het je wat zegt. het is een grasveldje grasveld is niet heel erg groot aan het einde van het veldje staan bomen op een rij aan de linker kant van het veldje zie ik een soort van kleine stalen rode boog. daarvoor heb je een tegelpad en daarweer achter een weg. dit is het enige wat ik te 'zien' krijg.
Voor de anderen zou op zich wel voor jullie willen kijken maar moet wel erbij zeggen dat ik maar 1 a 2 foto's per dag doe vanwege de energie die het vraagt. wat betreft de tijd van overlijden kan vaak verschillen met wat je doorkrijgt ligt per persoon heel erg verschillend de ene kan al heel wat 'vertellen' terwijl je bij de ander nog niet veel doorkrijgt
Heel erg bedankt, zou ik het wel prive naar je mogen sturen? Misschien kun je pbtje doen met je email adres
Roeska Ik hoop dat het paranormale je helpt om de kat terug te vinden. Of dat hij zijn eigen weg terug vindt. Heb je zelf ook een adv. op amivedi.nl gezet. Dat wil ook goed helpen. (onze kat is onlangs ook vermist geweest).
bedankt mutti, het zegt me nu niet zoveel, maar ik ga er eens over nadenken. en verder iedereen bedankt voor de tips. ik ga een advertentie bij amivedi plaatsen. het asiel houdt het ook in de gaten. en ik ga op marktplaats kijken. als ik meer weet, of als ie terug is, laat ik dat natuurlijk direct weten.
Ik zet even een rem op de aanvragen tot volgende week maandag. heb nu al een aantal aanvragen gepland te staan. Het kan wel even duren voordat een aanvraag behandeld word we krijgen 1 november de sleutel van ons nieuwe huisje en daar moet ook veel voor geregeld worden alles opnieuw aanvragen en afsluiten hier in duitsland en weer aanvragen in Nederland. En me kinderen natuurlijk niet te vergeten die ook alle aandacht vragen.
hij is nog niet weer thuis. ik heb vanmiddag lopend en fietsend gezocht. bij de dierenarts was ie niet binnengebracht. ik heb nog hoop dat hij weer komt, ik denk dat hij muizen aan het vangen is op het land. dat hoop ik tenminste...
Sterkte! Maar houd moed! Mijn lieve kat Bollie is 2,5 maand (ruim) weg geweest! Uiteindelijk een telefoontje via Amivedi gehad dat hij bij mensen in de achtertuin zat. Ruim 6 kilometer verderop! Heel erg vermagerd (hij woog altijd rond de 6 kilo. Ja een big one hehe. En toen we hem terugkregen woog hij nog maar 1,8 kilo. Maar hij "doet" het weer helemaal en is gezellig terug bij zijn broertje. Dus het kan heel lang duren maar ook dan gebeuren er nog wonderen... Oh ja, je kan ook af en toe de gemeente reiniging bellen. Klinkt cru maar als zij iets vinden wordt dat niet altijd bij de dierenarts oid gemeld. En asiels elke 2 weken bellen omdat ze een kat mogen herplaatsen na 2 weken. Ik kreeg ook de tip om wat oud kattengrind bij de achterdeur (of voordeur als hij daar uit gaat) te strooien omdat ze dan op de geur af kunnen komen.
Hopelijk is hij nu thuis, maar dit is wel de tijd van het jaar dat ze erop uit gaan... Lekker rollebollen in het gras, lekker spelen etc. Hopelijk is hij er snelw eer!
hij is helaas nog niet weer thuis... ik heb vandaag een papier met foto opgehangen bij de supermarkt hier in het dorp. en verder natuurlijk veel uitkijken, roepen, de buren waarschuwen etc. ik hoop nog steeds dat hij in het land zit, maar hoe langer hij weg is, hoe minder hoop ik krijg.... mijn vriend is er vooralsnog nog van overtuigd dat hij straks gewoon weer voor de deur staat...