Wij waren onze kater ook eens kwijt, we hebben toen echt overal briefjes met foto opgehangen en briefjes in brievenbussen gedaan. Ook Amivedi e.d, maar uiteindelijk heeft de buurvrouw hem weten te lokken en ons gebeld. Ze herkende onze kat van de pamfletten... Dus echt: overal briefjes ophangen!
buurtlink hebben hier helaas niet. briefjes ga ik ook ophangen morgen en bij de mensen langs. en dan hopen dat het wat oplevert. ik heb echt het idee dat hij hier niet in de buurt is, anders was hij wel thuisgekomen. maar waar hij dan wel is?
Erg is dat, onze kat is sinds eind april al vermist. Niemand heeft haar gezien of gevonden. Hoop dat jouw kat weer snel terecht is!
zijn er buren met vakantie waar ie bv in het hok kan zitten de onze zat n.l op een hokszolder waar ie niet vandaan durfde ivm ladder ipv trap je kan de kat nog op m.p zetten als gezocht geen plaatelijke site waar je de kat op kan zetten
Mijn kat was een echte binnenkat en dus ontsnapt. Ze was mega krolls en zou een dag later geholpen worden. Mijn broertje die toen bij ons logeerde kwam binnen, en het was donker in de gang. Minous is er toen tussendoor geglipt en weg was ze. Wekenlang hebben we haar dag en nacht gezocht, uiteraard met afwisseling van de wacht, ik savonds, broertje overdag, en manlief snachts met broertje.... We woonden toen in een boerengehucht met mega veel schuren en grote weilanden, maar langs een drukke weg. Alles afgereden, geen Minous te bekennen. Bij iedere boer gevraagd of ze de schuur konden nakijken, en of Minous daarin zat. Bij iedereen briefjes in de brievenbus, in de supermarkt, op Amivedi, heb haar zelfs als vermist op marktplaats gezet . En dat laatste leverde toch een resultaat op. Iemand dacht haar gezien te hebben, helaas was het geen Minous. Uiteindelijk gingen we een avond vroeg slapen, en mijn hondje was aan het janken. Zo erg dat ze zogenaamd naar buiten moest. En ineens hoor ik MIEUWWW MIEUWWWW, en ja hoor daar kwam Minous, broodmager (woog nog maar 1,5 kilo), hartstikke gewond en mank aangelopen. Het eerste wat ze deed was op mijn schoot kruipen, en sabbelen (dat doet ze al vanaf dag 1 dat ze hier is, sabbelen). Ik in paniek de DA gebeld, mochten komen. Was ze aangereden en is ze letterlijk terug naar huis gekropen (al haar nageltjes waren ook weg) wegens het kruipen. Ze had ons dus nachtenlang en dagenlang horen zoeken, roepen e.d. En zo trouw als ze was kwam ze naar huis gekropen. Godzijdank is ze nu weer helemaal gezond, en sabbelt ze nog elke dag bij me. Met een andere kat heb ik gehad, dat die doodleuk na 21 dagen eens terug kwam (ook van alles opgehangen e.d.) op Amivedi e.d., nee DJ besloot te gaan jagen op muizen ofzo. Na 21 dagen stond ie voor de deur (ook ontsnapt btw), stomme woning toen..... En hij loopt naar binnen, gaat naar zijn etensbak en zeurt om eten, doodleuk alsof er niks is gebeurd. Vervolgens gaat ie naar zijn kattenbak, doet zijn ding, en gaat vervolgens slapen. Nou mijn klomp brak toen!!!!! Baasje dagenlang doodongerust, DJ gaat zijn ding doen zoals hij altijd doet. Wat een donderstenden.... Bedoel dus te zeggen; het kan zijn dat er iets is gebeurd, maar kan ook zijn dat ie lekker aan het jagen is..... Maar net wat je zegt, je kan niet even bellen waar hij is, dus maak je je enorm veel zorgen. Hoop enormd at hij er snel weer is!
amivedi, dierenambulance marktplaats; vermiste en gevonden dieren briefjes in de buurt (ook winkels en dierenarts) bij buren aanbellen, of hij niet in de schuur ofzo zit. dierenartsen navragen daar ook briefje ophangen
jeetje Babii, wat een verhaal! we zijn vandaag ook weer rondgereden, maar niks... het kan maar zo zijn dat ie morgen ineens weer op de stoep staat. we zijn dit wel gewend van hem , elk jaar doet hij dit wel een paar dagen. en elke keer zit ik weer in de rats dat het iets overkomen is en elke keer komt hij ongedeerd thuis... maar het duurt nu wel lang... hij staat inmiddels op amivedi, marktplaats, aangeplakt bij de supermarkt, de buren zijn gevraagd, asiel en dierenarts zijn gebeld....
Wat een onzekerheid! Veel sterkte, lijkt me erg moeilijk. Hoop dat hij heel snel weer terug is! Het is natuurlijk wel heel erg mooi weer en het kan best zijn dat hij de hort op is. Vooral katers hebben hier soms een handje van. Sterkte hoor en ik ga voor je duimen dat hij snel weer op de stoep staat!
Woon nu in een flatje, dus daar hebben we het balkon met kippengaas afgeschermd. De deur naar de voordeur zit altijd dicht, dus ontsnappen kunnen ze niet meer. Die angsten zal ik nooit meer vergeten om mijn diertjes. Hij zal vast snel aan komen lopen, daar hoop ik op!!!!
Hij is weer terug!! na een volle week weg geweest te zijn, zat ie vanavond laat weer voor het raam! zoals het nu lijkt is hij ongedeerd, wel mager. hij is zeer waarschijnlijk op struin geweest en nu gelukkig weer terug! zooo blij!!!
Ooooh, wat fijn!!! Verwen hem maar lekker! Wat zul jij lekker slapen vannacht, wat een opluchting zeg!
hij is bekaf, maar hij maakt het prima. het is net of hij nooit weg geweest is, want hij zit al weer regelmatig op het aanrecht om te kijken of er nog wat te snaaien valt hihi!! hij is wel extra aanhalig. dat was hij al wel, maar nu nog net een tikkeltje erger. hij zal flink verwend worden de komende dagen!