Ja het is nog erg ver ik weet het. maar vanmiddag had ik het er met me zus over en ik was beneiuwd naar jullie mening, wat zouden jullie doen? Mijn bevaldatum is 14-12. Wij zeggen altijd 6-12 de kerstboom neer. Wat zou jij doen wel of niet de kerstboom? Een kerstboom is wel super leuk, vind ik, en hij hoort bij de kerst. We hebben elk jaar een boom. Eigenlijk vind ik dat we die moeten nemen. Maar dan te denken aan dat ik hoogzwanger ben, boom op en aftuigen al die naalden, alle spullen bij elkaar zoeken. En misschien ben ik al bevallen en hebben we een kleine. Dan heb ik wel iets anders aan me hoofd dan de kerstboom. We doen toch wel wat we willen met de tijd maar ik was benieuwd naar wat jullie zouden doen/hebben gedaan of denken te gaan doen. Alvast bedankt voor het lezen van mijn vroege kerstboom vraag.
Kan je niet van iemand een kunstboompje lenen voor een keer? Scheelt iig een hoop gedoe met de naalden. Ik zou hem lekker neerzetten. Je hebt na de bevalling echt wel tijd om hem af te tuigen hoor.
Ik vond ons huis toen al zo vol met alle geboortekaartjes. En ik kan niet zo goed tegen "rommel". Niet dat kaartjes rommel zijn, want ik was er heel blij mee! Maar ik vind het wel rommelig en druk eruit zien. Van mij zou er dan niet ook nog eens een boom bij hoeven, maar dat is persoonlijk. Als jij het wel graag wil, zou ik gewoon iemand vragen om te helpen. Hartstikke gezellig toch, samen optuigen?
Je kunt bijv. samen met partner, vriendin, familielid de boom optuigen en dat jij de coördinerende persoon bent. Ik zou het wel doen, het hoort idd. bij de tijd van het jaar, de sfeer.
Ik zou de boom helemaal in de kleur van het geslacht doen: lekker blauw voor een knul en lekker roze voor een meid... helemaal los! hahahahah
ik heb het gewoon gedaan. Ben op 12 dec van me 2e zoontje bevallen en ik heb gewoon zelf de boom een week vantevoren op gezet vond ik juist leuk om te doen! bij de 1e was ik de 18e dec bevallen heb ik hem ook 2 weken vantevoren gewoon op gezet. Maar dat is ieders eigen natuurlijk ik voelde me goed dus wou het lekker zelf doen.....
ja dat had ik ook,al die kaarten,slingers,baby rommeltjes ik was er snel klaar mee. Maar een kerstboom is wel leuk hoor,ook voor de foto`s,extra gezellig! je kan ook een kleinere boom nemen toch? die zet je dan gewoon op een tafeltje.
gewoon lekker optuigen \, de eerste kerst van je kleintje hoort toch ook in het fotoboek met een boom. me schoonzussie lag lekekr gezellig de weeeen onder de boom weg te puffen gezellig toch haha. hoort er gewoon bij joh ik zou het dus echt doen als je er normaal ook zo van houd
Ik was 20 december uitgerekend en 18 december bevallen. Gewoon een boom. Ik vond het uiteindelijk met die kerstspul en alle kraamkado´s wel heel druk in huis... Was dan ook blij dat de boom weg was! Maar ik zou het wel gewoon doen!
nee hoor was serieus, lijkt me enig. met pakjes erin, en dan als je tien dagen cadeautjes krijgt kan je die er ook in hangen. ingepakt en wel
Misschien een idee; kerstboom met daarin verjaardagsslingertjes en van die leuke kleine vlagjes, welke je daarna met roze of blauw kunt verwisselen. 2 vliegen in een klap
Ik was ook in December uitgerekend en ik wij hebben de bomen samen opgetuigt. Een kerstboom vind ik zelf super gezellig! Dus ik zeg doen!
Gewoon opzetten, je hebt volgens mij ook bomen waar de naalden niet van loslaten. Op je eigen hoogte, die voor jou handig is gewoon lekker zelf de boom versieren en je partner de onderkant en bovenkant laten doen. Tenminste als je daar niet bij kunt natuurlijk. Hangt er ook vanaf hoe hoog de boom is.