Dames, Ik heb dringend jullie hulp nodig. Donderdag is manlief jarig. En ik heb geen flauw idee wat ik hem moet geven. Hij had een verlanglijstje maar ja, mijn schoonouders hebben alles(!!) van het lijstje al gekocht dus moet iets anders verzinnen. Maar wat? Mijn man is heeeeeeel moeilijk (of juist makkelijk) want hij heeft bijna geen wensen. Hij houdt van technische dingetjes voor de computer enzo. En hij is dol op boeken. Maar ja, een boek geef ik hem bijna altijd al dus misschien iets anders dit jaar... Verder ben ik echt inspiratieloos.... Iemand een leuk idee?
Ik lees mee. Mijn mannetje is volgende maand (pas) jarig. Hij wil graag nieuwe dartpijlen met de naam van onze kleine meid erin gegraveerd, dus die krijgt hij van mij. Maar... ik wil ook iets geven namens onze kleine meid en weet ook nog niet wat...
Is iets voor tuin of balkon leuk? @tamaraliza: namens je dochter zou je haar handje in klei kunnen drukken en haar dat dan laten beschilderen. De hema heeft klei die luchtdrogend is. Dan maak je daar een soort platte schotel van en dan heb je een mooi rondje om haar handje in te drukken. Paar dagen goed laten drogen en je dochter kan lekker kliederen
Wat een kinderachtige schoonouders zeg. Etentje samen? Fotoshoot? Alvast gefeliciteerd,ik hoop dat je man mooi weer heeft op zn verjaardag! (Want dan heb ik t ook met mn verjaardag, haha! )
He meiden, Ja, (tuin)gereedschap gaat het denk ik wel worden. Zag net bij de gamma een hogedrukspuit, die wil ie altijd al eens hebben, nu in de aanbieding, dus das wel leuk. Van dat handje vind ik trouwesn ook echt wel een heel erg leuk idee.... Onthoudt ik even (hoewel ik dat wel snel moet doen want hij is natuurlijk donderdag al jarig...) x
hahahaha Dank je, jij ook En mijn schoonouders, tja dat doen ze nou altijd.... Meestal geef ik ze een 'aangepast lijstje' maar nu vergeten....
Iets voor jullie samen? Theater, etentje, samen naar de sauna? - horloge - badjas - mooi shirt - leuke gadget (gadgethouse.nl)
Ok.. Hier ook technische man die boeken leest.. Mocht je toch weer op een boek uitkomen, ik heb mijn vent Eens het polytechnisch zakboek gegeven, en het sas survival handboek deed het ook goed! Voor de rest heb ik hem een keer een skyDive vlucht gegeven.. Horloges.. Gereedschap.. Succes!
hier was het de laatste keer een speciaal hardloophorloge met hartslag meter hihi maar jah dan moet ie wel aan sport doen natuurlijk. verder is het hier vaak gereedschap, idd ook boeken. of zoals vorig jaar hebben we ons samen een nieuw bankstel gekocht voor onze verjaardagen hihihi. bij manlief hier is het ook altijd erg lastig omdat hij derde kerstdag jarig is...... ook lastige datum die van donderdag is trouwens erg mooi hihihihi ook ik hoop op mooi weer kunnen we lekker met visite buitenzitten
Ik heb mijn man een mooie armband gegeven Verder heeft hij nog gekregen boekenbonnen Dinerbonnen Een barometer Kaas
Ik vind het ook altijd lastig... Mijn man heeft alles al, of koopt het zelf... Boeken/boekenbon: Hij heeft een e-reader met 2500 boeken erop. Gereedschap: koopt hij als hij het nodig heeft voor de zaak en gebruikt dat ook voor thuis. (plus dat hij de BTW af kan trekken en ik dus naderhand de bon in zou moeten leveren... ) Luchtje: Voor die 3x per jaar dat hij een luchtje opheeft... En hij heeft nog 3 flessen staan. Horloge: Draagt hij niet, hij heeft een telefoon. Gadgets: Man, ik ben al blij dat hij een mobiel heeft, hij zou het liefst in het stenen tijdperk leven... Kleding: Vind ik zelf niet leuk om als cadeau te geven, al is hij wel toe aan iets nieuws. Een bon voor een leuke activiteit: Hij heeft er al 2 laten verlopen, dus daar begin ik niet meer aan... Anyway.... Ik hoop hier leuke ideeën op te doen...
Bluesky: Mijn man is echt net zo als de jouwe, Luchtje heeft ie alleen op zondag wel eens op, kleding, tja, dat boeit hem niet, en boeken, ja dat vind ie leuk maar dat doe ik al zoooooo vaak pfff. Denk dat het wel gereedschap wordt maar ja, moet ik wel weer gaan bedenken wat dan hahahahaha Dat polytechnisch zakboek en sas survival handboek ga ik eens op zoek.... Ach ja, mannen.....
Als hij dol is op boeken, waarom geen E-reader? Heb er dit jaar eentje voor mijn verjaardag gekregen en ben al helemaal verslaafd. Anders een mooie armband met de naam van jullie dochter er in gegraveerd? Weet niet of hij dat wat vindt hoor... Een nachtje weg in een luxe hotel? Roep maar iets hoor, altijd lastig iets kopen voor mannen. Wij doen tegenwoordig vaak praktische cadeaus. Duurdere aankopen die we toch een keer moeten doen als verjaardagscadeau bijv...