aaaaa werk

Discussie in 'De lounge' gestart door ladygaga, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Ik heb 2 baantjes de 1ste werk ik in de schoonmaak erg leuk werk maar ik maak te weinig uur en daarom heb ik een 2de baan erbij voor op zaterdag.
    Op zaterdag werk ik bij post nl. Snap eigelijk niet waarom ik dat nog doe heb er al eerder gewerkt en ze hebben veel voor mij verpest bv mijn zwangerschap en kraamtijd.

Maar omdat ik alleen wil werken en geen collegas om me heen kan hebben zijn dit voor mij de beste baantjes om te hebben.

Nu heb ik zaterdag me wijken post bezorgt alleen door een collega die mijn wijken klaarmaakt is er een fout gemaakt en die moet ik nu gaan herstellen en nu krijg ik ook niet betaald dus oppas voor me zoon en alles geregelt maar ben het echt zat

Zo moest er even uit want ik baal weer dat ik iets moet gaan doen wat niet mijn fout is.
    Maar krijg het bij mijn baas niet aan ze volle verstand duidelijk te krijgen.
    Maar ja het is ook weer vriendje van de baas die de fout heeft gemaakt.

Groetjes gaga

2. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Als je alleen op zaterdag werkt kunnen ze je toch niet verplichten om op maandag een fout te herstellen die niet eens door jou is gemaakt. En als je werkt moet je gewoon betaald worden.
    Ken de problemen bij post nl helaas maar al te goed. Heb er vorig jaar ook een paar maanden gewerkt en ook veel problemen gehad.

3. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    ja of je hebt geen werk......

Deel Deze Pagina