Dank je Pipo ik snap dat het kan. Was pas 2 jaar aan de pil. Daarvoor 28 tot 33 dagen. Daarom nu gemiddelde van 30 dagen genomen. Maar verbaasd me niks als die na 34 dagen ofzo kom. Had de test hier neer gezet om toch aan mijn vriend aan te tonen dat ie negatief is we hadden daar namelijk een discussie over. Ik zei negatief hij positief ofja hij zei ik zie daar heel licht een streepje. Vandaar jullie mening. En de meeste zien niks dus had ik idd gelijk dat er niks staat
Nou meiden weer getest en negatief. S'avonds wel het gevoel ongesteld te worden en dat is s'ochtends weer weg.
Klopt hondagirl. Ik zie zelf ook niets maar van de week had ik een discussie met mijn vriend erover. En netjes na 2 dagen weer getest. En wederom negatief maar zet de test er even neer.
Dank je sillepil. Ik wacht m'n menstruatie af. Was er ook niet vanuit gegaan dat de eerste ronde gelijk raak zou zijn. Maar dat kan ik ook niet met zekerheid zeggen ivm niet wetend wanneer m'n eisprong is geweest. Heb naar vorige week vrijdag geen steken meer gehad. Alleen soort menstruatie gevoel. Advies hier opgevolgd om na 2 dagen te testen. Zoals ik bij de eerste test al zag negatief en vandaag weer. Heb nog nooit in het verleden indrooglijntjes of valse streepjes gehad.