Hallo....... Ik vind levi al heel lang leuk, lang voor dat de naam populair werd. Maar ik vind het leuk als meisjes naam!!!! Wat vinden jullie... kan dit nog na de Levi jongensnamen hype??!! Misschien een andere schrijfwijen?? Levy Levie Laevi (ziet er een beetje raar uit!) Lastig!
Ik zou het zelf eigenlijk niet doen, omdat iedereen (misschien op een enkele uitzondering na) toch meteen aan een jongen denkt. Lijkt me niet echt leuk dat je steeds maar weer moet zeggen dat je toch echt een meisje bent. Maarja, als het voor jullie echt dé naam is, moet je 't natuurlijk gewoon doen en je niks van anderen aantrekken.
Ik vind het ook een echte jongensnaam en zou het dan ook zeker niet als meisjesnaam nemen. Het is inderdaad niet leuk als "men" altijd denkt dat je een jongen bent...
toevallig staat er vandaag een stuk in de wij jonge ouders... dochtertje heet ook levi angel ik vind het wel gewaagd en mooi hoor
Als jij dit de naam vindt voor een meisje dan moet je dit gewoon doen. Ik zou het persoonlijk niet doen, maar over smaak valt niet echt te discusseren toch
Ik vind het juist wel leuk voor een meisje, maar juist niet voor een jongen. Zo zit er hier ook iemand die een dochter Finnley (Finnlay?) heeft, helemaal super! En daarnaast, weet je nog vroeger toen alle Robins en Charlie's jongens waren en Kims meisjes?
Ik zag het idd ook in de wij jonge ouders staan en heb echt even 3 keer gekeken want ik vind het echt een jongensnaam!!!
Ik vind het ook kunnen! Bij bv Robin denken de meeste mensen ook nog altijd direct aan een jongen terwijl het wel degelijk ook een veelgebruikte meisjesnaam is (en als je het mij vraagt zelfs leuker voor een meisje ). Er zijn hartstikke veel unisexnamen!
Ik vind het juist een leuke, stoere naam voor een meisje. Ik zou het gewoon schrijven als Levi! Dochter van een collega van mij heet ook zo!
ik ben gek op unisex namen!! Mijn dochter heet ook Charlee! Ik vind Levi er leuk bij passen! Bedankt voor de vele reacties!
Ja, daarom kwam hij weer ten sprake! hij was namelijk eerst afgekeurd door man lief, en nu werd het weer een optie!!
Ik vind het helemaal niets die unisex namen persoonlijk, maar ik zou als je er voor gaat wel voor de normale spelling kiezen. Ik griezel van rare creatieve spellingen.
Ik ben erge fan van unisex namen, geen idee maar om de een of andere redenen ben ik daar erg tot 'aangetrokken', ik vind het stoer! (Er zijn ook een boel meisjes-meisjes namen die ik leuk vind hoor) Bij Levi zou ik ook eerst aan een jongen denken maar ik vind het erg stoer voor meisjes!! Ik zeg doen! Wat ik (persoonlijk) minder vind is unisex voor jongens. Bijvoorbeeld Sam of Charlie of Robin voor een jongen vind ik minder leuk dan voor een meisje
Ik vind Levi wel een leuke naam maar alleen voor een jongen. Ik wist niet dat Levi een unisex naam was. Ik vond Robin altijd leuk voor een jongen maar ik zou dat nu niet meer doen. Vindt het altijd wel fijn als je aan de naam kunt horen of het een jongen of meisje is.
Toen ik de titel las, dacht ik neeeeh. Maar toen ik Levy las, stond het eigenlijk wel leuk! Maargoed, wat heb je aan mij. Ik wil een evt dochter graag Sam noemen, dat zouden veel mensen ook niet doen .