Hallo allemaal, Jullie hebben ons al aardig geholpen in een ander topic. We hebben nu nog 3 jongensnamen waar we tussen willen kiezen; - Roan - Alain - Jamie Graag zou ik willen weten welke jullie het beste bij Nicole vinden passen. Ik zou het leuk vinden als je je stem wil toelichten. Alvast bedankt!!!!!!
Ik heb gestemd op Roan. Leuke naam en ook leuk in combi met Nicole. Alain vind ik geen leuke naam, Jamie vind ik ook leuk.
Roan en Alain leuk, Jamie vind ik niks. Ik heb op Alain gestemd omdat Roan toch een beetje een unisex naam is.
Alain! Origineel, lief en stoer. Roan en Jamie vind ik echt niet mooi. Misschien ook omdat de kindjes die ik ken met die namen een beetje tokkie zijn...
Ik ga voor Jamie. Roan vind ik niet mooi en Alain alleen als het op zijn Frans wordt uitgesproken en ik denk dat dat hier in Nederland vaak zal misgaan.
Roan. Jaimy heb ik de tokkieassociatie bij en bij Alain heb je het uitspraakgedoe. Succes met jullie keuze!
Roan! Jaimy voor een jongetje vind ik niet zo leuk. Alain vind ik mooi, maar twijfel altijd over de uitspraak en ik verwacht dat ik niet de enige ben....
Allemaal alvast bedankt voor de stemmen en reacties. Ik las dat veel van jullie het over de uitspraak van alain hadden. Hoe zouden jullie dat uitspreken, oftewel welke uitspraak vinden jullie het mooist?
ik heb op alain gestemd.. dacht ook niet dat er uitspraak problemen zouden zijn, maar zie dat er gelijk al iemand is, die het anders uitspreekt dan ik zou doen à-lèèèèhn of à-lèn -maar dat kleine verschil zou mij niet storen
Alain! (ik spreek hem uit op z'n Frans als Alain Delon bijvoorbeeld). Roan en Jamie vind ik echt helemaal niks.
Alain, omdat je het op dezelfde manier (met dezelfde klemtoon en evenveel lettergrepen (in de uitspraak) ) uitspreekt als Nicole
Alain,omdat Nicole en Alain allebei een Franse klank hebben.. Jaimy vind ik niet zo'n leuke naam (beetje passé) en Roan vind ik wel leuk maar dan toch minder goed bij Nicole passen. Succes met je keuze!
Ik ga voor Roan! Alain heeft geen duidelijke uitspraak, zal veel naar gevraagd gaan worden. Jaimy/Jamie vind ik geen mooie naam. Ik ken meiden en jongens die zo heten en ik houd absoluut niet van unisex namen!!