Hoi dames, Graag zou ik willen weten wat jullie vinden van de volgende namen en of jullie er bepaalde associaties bij hebben etc.. 1. Kaylan 2. Devon 3. Brayden Hebben jullie nog leuke andere namen dan horen wij dat ook heel graag!
Ps. Wij hadden een andere naam, maar die is nu "bezet" en wij weten het echt niet meer en hebben bij geen 1 van de namen zoiets van dat is het! Ze zijn wel leuk.. Maar er mist nog iets.. En de tijd begint nu wel te dringen(lees dik 36 weken zwanger) Help help help
Sorry Love14, ik vind ze allemaal nogal volks. Dat is de associatie die ik ermee heb. Maar het blijft een kwestie van smaak. Succes met kiezen!
Ik vind het sowieso allemaal wat typische schrijfwijzes. Kaylan ken ik als Caelan of Kelan, Devon is een variant op Devin en Brayden wordt oorspronkelijk geschreven als Braden (maar ik kan me voorstellen dat je die laatste in het Nederlands anders wilt schrijven). Ze zijn naar mijn smaak wat te Engels/Amerikaans, maar ik vind Kaylan / Caelan / Kelan het leukst. Heeft een redelijk open vrolijke klank. Devon / Devin vind ik te hard. Bij Brayden denk ik aan een braid: vlecht. En vind het een harde en wat 'aso' naam..
Iedereen bedankt voor de reacties. Hebben jullie zelf alternatieven? Wij houden niet van namen zoals xavi, senn, seph, etc. Alles is welkom!
Ideetjes: Aaron Arlen Brenn Caden / Kayden Dave Derek Dion Eli / Ilai Elmer Elvin, Elwin Evan Ezra Felix Fenton Ferdy Hayden Holden Irvin Isaac Ivan Ivor Jamie Jasper Jesse Jim Joel Jonah Jordan Josh, Joshua Julian Justin Lenn, Lennon Lennox Leon Lester Levi Logan Lucas Lucian Marlon Marlowe Mason Maxwell Micah Milo Morris, Norris Nevil Noah Noel Nolan Otis Owen Quinten Ridley Robin Rowen Rufus Samuel Sidney Silas Skyler Stan Thomas Thorley Trevor Tristan Vernon Vince, Vance Wesley Willis Xander
Wie heeft jullie naam gebruikt dan? Want ik vind Mason echt wel de leukste! Als het de naam is, moet je dat gewoon doen!
Ik vind het allemaal een beetje ordi namen. Misschien zijn de volgende alternatieven iets voor jullie? Fayan Jessey Lennox Vince Mick Maddox Jayden Rowin Sylvan Ik ken het probleem helaas...! Succes met jullie zoektocht!
Jammer dat de naam Mason al bezet is, die vind ik echt vele malen mooier dan de drie namen die je noemde.
Hallo dames, Ik heb zojuist een nieuw topic geopend met een poll. Wij zitten er toch sterk over na te denken om de naam Mason toch te gebruiken, alleen om de tweede naam dan te vervangen voor mijn vriend zijn naam. Het zou dan Mason Giovanni worden. Ben benieuwd naar jullie mening!