Esprit staat erbij op de eerste foto Leuk jurkje. Ik zou voor de roestkleurige blazer gaan als 2e keus.
Als de sjaal echt niet lukt (wel goed je best doen want dat is het mooiste) dan het poeder roze blazertje, leuk ook bij die tas.
Vind dat blauwe jasje leuk erbij Maar ligt er ook aan wat voor schoenen je aan doet, of dat dan ook weer allemaal bij elkaar kan...
Persoonlijk vind ik een sjaal geen gezicht en meer iets voor de winter. Spijkerjasje erg leuk maar wel wat casual. Ligt dus aan de bruiloft of dit kan. Anders de lichte blazer.
Dit vind een sjaal ook geen gezicht. Lijkt mij af doen aan het jurkje. Is zo winters. Afhankelijk hoe chique de bruiloft is zou ik spijkerjasje doen en anders het lichte jasje.
Dank allemaal! Het is inderdaad een jurkje van steps Ik verwacht geen hele sjieke bruiloft Op de kaart staat ook doe aan waar je je goed in voelt. Mijn schoenen matchen bij het goud/bronzen tasje:
Prachtige jurk! Zeker met deze schoenen zou ik gaan voor de oudrose jasje, dat staat mooi. Alleen een maar oudrose is een lastige kleur die wel bij je huidtype moet staan. Verder wens ik je vooral veel plezier!
Wat een mooi jurkje! Zou voor een van de onderste twee jasjes gaan. Spijker vind ik not done op een bruiloft. Veel plezier!
Ik zou het lichtroze jasje doen. Een spijkerjasje staat leuk maar vind ik te gewoon voor een bruiloft.
Ik zou ook het lichte jasje erbij dragen. En zodra het warm genoeg is, uit die jas. Jurkje is veel te leuk om te bedekken.
Hoorde vandaag dat ze buiten gaan trouwen haha dus weet niet of zo n sjaal volstaat. Misschien toch gewoon dat jasje en binnen gelijk uit gooien
Ik zou het licht roze jasje doen, die kleurt mooi bij je jurk staat ook weer heel goed bij je schoenen. Een shawl moet je de hele tijd in de gaten houden dat hij niet van je schouders afglijd of los waait, als het net zo hard waait als vandaag. Met een jasje/blazer hoef je daar allemaal niet om te denken en kan je gewoon lekker genieten van de bruiloft.
Ik zou ook voor een jasje gaan (vind ze er allemaal goed bij passen, die je op de foto's stuurde) Ik haat losse sjaals om mn schouders. Ik zou het alsnog koud hebben ook. Een jasje is warmer en comfortabeler Benieuwd naar je eind outfit! En veel plezier!
dan zeker een jasje aan. sjaal is dan zoo niet handig als je langere tijd buiten bent en vind ik meer afbreuk doen aan de jurk als een jasje. ik denk dat beide ( geen spijker) kunnen en dan beetje afhankelijk van jouw eigen kleur. de poederroze kan bij een blonde lichte dame het allemaal te flets maken. dan zou ik voor het donkerdere jasje gaan.
Ik zou proberen een kort blauw vestje te vinden, gebreid katoen ofzo.. Sjaal vind ik jammer van het jurkje. 1 van de spijkerjasje vind ik wel leuk als het qua stijl past op de bruiloft.