Mijn zoontje is nu 16 maanden en krijgt sinds een paar dagen echte driftbuien, krijgt hij een standje staat hij gelijk klaar om opgetild te worden, wie herkend dit en wat kan ik er aan doen
Ik herken het jah. Britt is nu bijna 17 maanden en doet dat dus ook. Ze laat zich dus op de grond vallen en gaat daar dan met haar armen en benen spartelen. Ik negeer het dus gewoon en als ze voor mn voeten ligt stap ik er gewoon overheen. Moeilijk, maar voor Britt de beste oplossing
erg herkenbaar, ik reageer er ook niet op. Yildiz doet me wel eens bijten of slaan uit woede ik zet haar dan apart en loop weg. En tegenwoordig bijt ze zichzelf of trekt ze aan der haar, tja dat doet pijn en dan stopt ze ook wel snel. Geen aandacht geven is de beste manier denk ik.
Dat probeer ik al en dat is echt moeilijk, maar nu ik dit lees ga ik er mee door, want dit is voor niemand leuk
Och.. ik heb ook een driftkikker.. dat is al rond de 8 maanden begonnen. Hopenlijk wordt het straks beter. Ze zeggen heel vaak (niet dat ik dat geloof, maar wil het wel graag geloven) hoe driftiger de kleintjes zijn hoe rustiger ze straks worden. Ik hou me daar maar aan vast!
Serena deed dat ook en heb het toen ook altijd genegeerd, dan stopt het uiteindelijk vanzelf. Maar het hoort bij de leeftijd!
Gewledig van die kleine drama kings en queenies Idd gewoon negeren... gaat nog veel vaker gebeuren. Hoort gewoon bij het groter worden.