Het zal je man maar zijn.

Discussion in 'De lounge' started by Que, Jul 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Que

Que Niet meer actief

Wij gingen een weekendje naar Limburg.

Onder weg bij een parkeerplaats gestopt om even wat te eten en Sven even recht te laten liggen ipv in de mc.

Leuke parkeerplaats..... er stonden diverse auto's maar geen mensen te bekenen. Nee is het zo'n homo ontmoetingsplaats.

Kwam een man aan rijden met een kinderzitje (zonder kind), mijn vriend moest plassen dus liep richting het bos. De man met het kinderzitje liep zenuwachtig heen en weer. (mijn vriend stond zeg maar in het zicht) Toen wij in de auto stapte liep de man het bos is. Hij wist precies waar hij heen moest. Het pad recht naar achter..... Hoe netjes de man in het begin liep zo wijdbeens liep hij naar achter. Wij zijn blijven kijken en idd hij liep het pad af ergens de bosjes in.

Ook kwam er nog een knul aanrijden die ook daar naar achter ging.

T zal je man maar wezen jij denkt dat hij aan t werk is of iets, maar eigenlijk is hij hele andere werkzaamheden aan het verrichten.

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Er zijn ook homoseksuele paren met kinderen ;)
    Of alleenstaande met kinderen...;)

Wie zegt dat deze meneer een vrouw had?!

Het is hetzelfde als vreemdgaan, en dat word bij mij de deur uitgetrapt mocht ik erachter komen..

3. Seth

Seth Niet meer actief

Zo is vroeger.... mijn ene oudoom.....(vaders kant), mijn andere oom (moederkant)..... elkaar tegengekomen bij het huwelijk van mijn vader en moeder.....;)

Ze bleken elkaar dus te kennen.... al moest oom (moeders kant) doen of ze elkaar niet kende....

De broer van mijn moeder is homo..... de andere was dus getrouwd met 3 kinderen.... en waren elkaar al eens in een bepaalde soort "kroeg" tegen gekomen.....;)

tja tis een kleine wereld.......

geloof dat dit vaker gebeurt dan dat je denkt......... maarja wellicht dat die mannen er nooit voor uit hebben durven komen... (familie etc.) en het nu op die manier zoeken...

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

één van de leraren van mijn uni doet onderzoek naar tippelzones, en hij zegt dat de meeste auto´s daar ook een kinderzitje hebben op de achterbank.

5. Shantii

Shantii Bekend lid

Jan 30, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bah wat smerig! Heb niks tegen homo's maar vind zulke ontmoetingsplaatsen echt goor.. Wij reden er ook een keer over heen en toen kregen we zon gek achter ons aan rijden en maar seinen met zijn grote licht hahahaha. Wij reden maar heel hard door:D..

6. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ja vreselijk, heb weleens gelezen dat 1 op de 10 mannen het weleens met een man heeft gedaan of dat graag zou willen :$

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik mag hopen dat ze het veilig doen, en niet hun vrouw besmetten met e.o.a. ziekte :(

8. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ja erg hè. Verschrikkelijk hoor, het zal je vent maar wezen.
    Mijn vader had ook een keer zoiets. Hij had een vergadering ergens en onderweg had hij de auto even op een parkeerplaats langs de snelweg gezet om de stukken door te nemen. Toen hij opkeek, zat er een vent naar hem te wenken en te zwaaien. Mijn vader denkt nog 'het zal wel' en knikt terug en leest verder. Tot hij weer opkeek en er een andere vent naar hem wenken. Nou, toen viel het kwartje wel en is hij maar snel vertrokken :D!

9. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ooooh, zo noemen ze dat tegenwoordig?! ;)

'Onderzoek doen'?

10. augustus

augustus Niet meer actief

Vroeger zat er 1 langs de snelweg bij Hilversum. Voor het stappen kon ik het nooit laten om even toeterend met groot licht er door te rijden :D;);)

11. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Ach ja, eigenlijk vind ik het best sneu dat deze mannen zo aan hun trekken moeten komen. En zo lang ze er niemand kwaad mee doen..

Ik dacht eerst dat je je eigen man bedoelde met 'het zal je man maar zijn' toen je zei dat hij in de bosjes ging staat zeiken:D

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Het ginkelse zand is er ook 1, ach ja, ze zoeken het maar uit :)

13. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Wij zijn met ons uitgaansgroepje zo ooit de vader van iemand die we kenden tegengekomen, die kwam uit de bosjes, met een knalrood hoofd! Zo sneu!

14. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Hoezo sneu?

Waarschijnlijk is het een enorme kick en botergeil!

...

Neh... *schud hoofd*

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Ik vind die ontmoetingsplaatsen ook heel ranzig!
    Wij als hetero's mogen toch ook niet in het openbaar liggen vunzen!
    Ik heb niks tegen homoparen, maar zo maar in de bossen rampetampen vind ik echt te ver gaan!

Ik heb trouwens een getrouwde collega die af en toe het bos in gaat. Dat geeft hij altijd toe als hij zat is, en ik weet bijna zeker dat het geen geintje is.

16. Seth

Seth Niet meer actief

ik vind eigenlijk DAT ze er wel mensen kwaad mee doen.....
    bedoel... "het zal maar je vent wezen".....
    tis toch vreemdgaan.... of het nu met een vent of vrouw is...
    in een park of bij de hoeren......

Nee... moet er niet aan denken....;)

17. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    als het een single homo vent is moet ie het zelf weten maar merendeels van de mannen die DAAR naartoe gaan is niet single en in het dagelijks leven zelfs geen homo (maar getrouwd met kindjes) dat maakt het natuurlijk niet okay..

18. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Mijn ('ex'-)oom deed dit ook...Die ging naar het Vondelpark om met wildvreemde mannen te sexen, terwijl hij al jaren getrouwd was en 3 zoons had. :$ En elke keer had hij er na zo'n spijt dat hij huilend thuis kwam om het op te biechten. Na een paar keer vond mn tante het genoeg, en is ze van hem gescheiden. Ik geef haar groot gelijk!

Ik heb niks tegen homo's en mn oom is een hele aardige man, maar vreemdgaan vind ik gewoon niet kunnen. Dat vind ik niet getuigen van respect tegenover degene waar je mee getrouwd bent!

19. Que

Que Niet meer actief

Laat ik ook even voorop stellen dat ik absoluut niet tegen homo's ben hoor! Maar idd als je een vrouw hebt waarom doe je dit?? Als je echt homo bent dan ga je wel naar een homo bar.

20. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Mijn vriend is heel lang vrachtwagenchaffeur geweest.

Overal heb je van die parkeerplaatsen.. Hem viel het ook al op dat er heel vaak kinderstoeltjes in de auto staan, of dat die nog even snel in de kofferbak worden gedaan.

Hij heeft zelfs een keer gehad dat hij in de vrachtwagen klom en dat er zo iemand aan zijn kont zat. Die heeft hij toen even de neus gebroken ;)
    Had die homo aangifte gedaan!!! Dus mijn vriend aangifte gedaan van aanranding :p Toen liet de homo zijn aanklacht maar vallen..

Share This Page