Ja.....de tijd van cadeaus en lootjes is weer aangebroken Op het lootje staat een goede ijskrabber. Laat ik daar nu echt geen verstand van hebben. Is er iemand die mij er 1 kan aanraden of een slechte af kan raden zodat ik die in ieder geval al uit kan sluiten?
Wij hebben er een van de Hema met een rubberen handvat, die is wel fijn. Maar ik gebruik tegenwoordig altijd de spray van de Hema, die is nog veel fijner . Even sprayen, ruitenwisser aan, klaar
Bedankt voor je reactie. Idd die spray,daar had ik ook al van gehoord. Maar er staat expliciet een ijskrabber op het lootje haha. Maar hema is dus wel oké. Nog meer mensen die een fijne weten?
deze heb ik nu al 4 jaar. ben er erg tevreden over: IJskrabber Messing Lang Carpoint | Sneeuwkettingenstore.com
Gewoon een oud bankpasje of bijv spaarkaartje van een winkel ofzo. Beter dan dit heb ik het nog niet gevonden. Niet leuk als kadootje natuurlijk, maar wel heel effectief
Wij vinden die van Vileda erg fijn. Ook wel andere krabbers gehad maar deze bevalt tot nu toe het beste. Zit aan de andere kant zo'n trekker voor beslagen ruiten.
Ik vind een ijskrabber met borstel erg handig: https://www.conrad.nl/nl/apa-89045-sneeuwbezem-met-ijskrabber-canada-l-x-b-90-cm-x-10-cm-842070.html?WT.mc_id=Vergelijkers:beslist:feed&utm_source=beslist&utm_medium=vergelijkers&utm_term=842070Vergelijkers&utm_campaign=feed&insert=8V Zoiets Wij hebben er zelf eentje van hout...ooit een keer gekregen in een kerstpakket...gebruiken we al jaren voor sneeuw en het restje ijs dat je niet weg kunt spuiten als het echt heel erg heeft gevroren.