Zwanger worden na een vroege miskraam

Discussion in 'Zwanger worden' started by enschede007, Jan 4, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. enschede007

enschede007 Actief lid

Nov 9, 2013
    123
    27
    28
    dames,
    30-12 een vroege miskraam gehad! Mijn hcg staat nu op 21, dus goed gedaald.
    Hoe gingen jullie om met opnieuw proberen zwanger te raken?

2. Fladderaar

Fladderaar Actief lid

Jul 13, 2015
    155
    213
    43
    Ik heb vorige maand een vroege miskraam gehad, ik was toen 5.5 week zwanger. Ik bloedde tussen 29nov en 5 dec. Week na het stoppen met bloeden testte ik negatief op hcg. Daarna begonnen met dagelijkse ovulatietesten; postieve ov test op 21 dec.
    En nu? Zie banner :) testte positief op nieuwjaarsochtend :) merk wel dat ik nu vrij onzeker ben en test elke dag om te zien of het goed oploopt. Lichamelijk ben je er toch sneller overheen dan geestelijk, zo blijkt.

Heel veel sterkte! Dat je maar snel weer 2 streepjes zult zien!

3. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

May 4, 2017
    1,275
    1,030
    113
    Hier gelijk na de miskraam weer gegaan voor een volgende zwangerschap. Uiteindelijk 3 weken later mijn ei gehad...en gelijk zwanger...

Ik zou doen waar jullie je goed bij voelen. Wij hebben al 2 kindjes, en hielden dan ook rekening met een miskraam. Dat zit er na 2 goede zwangerschappen nou eenmaal in. Daarbij konden wij het voor ons zelf goed relativeren.

4. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Ik had in november 2016 een positieve zw test en in december goede echo gehad en toen 3 januari 2017 een slechte echo waar het hartje niet meer klopte. Ben toen erg verdrietig en depressief geweest maar we gaven het niet op dus ik heb veel ovulatietesten gebruikt en was begonnen met temperaturen, uiteindelijk was ik met de ovulatietesten gestop en ging ik alleen nog maar temperaturen en in juni 2017 testte ik positief en zie nu, ben al bijna uitgerekend. De mk was met ongeveer 9 weken en voor ik weer zwanger was duurde het dus 3 maanden.

5. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

Jan 15, 2014
    2,772
    1,363
    113
    Ik heb voordat ik zwanger was van de eerste en de derde allebei een vroege mk gehad met 6 weken. Zodra de bloeding stopte weer gaan proberen en ongeveer 2 weken daarna een eisprong. Bij beide direct de ronde na de vmk zwanger :)

6. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

Wij hebben in oktober een miskraam gehad
    Met veel medische ingrepen er na om schoon te worden
    Gisteren eindelijk groen licht gekregen
    Vind het doooood eng om weer te beginnen maar de wens is heel groot
    We zullen zien hoe het loopt

7. Noukies24

Noukies24 Lid

May 28, 2014
    30
    11
    8
    NULL
    NULL
    Hi , ik heb een maand geleden een vroege mk gehad met ong 5 weken , tijdens miskraam getest de test was bijna weer negatief licht streepje bijna niet te zien , vandaag getest en hele positieve test kan ik opnieuw zwanger zijn ???

8. Noukies24

Noukies24 Lid

May 28, 2014
    30
    11
    8
    NULL
    NULL
    Hi , ik heb een beetje zelfde situatie als jij !! Test je nog steeds positief ???

9. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Ik ben er na mijn (vroege) miskramen ook altijd meteen weer voor gegaan. Ik had bij mn latere miskramen geen eisprong de ronde erna, maar bij mn vroege wel. Ik werd daarna na elke keer 3-7 maanden weer opnieuw zwanger.

10. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

Aug 25, 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    ik heb op 26-12 met 5 weken een vmk gehad en ben momenteel bezig met ovulatietesten. Mijn ovulatie lijkt al geweest te zijn op afgelopen zaterdag, terwijl ik deze eigenlijk pas aanstaande donderdag zou verwachten als ik de miskraamdag als 1e menstruatiedag zou rekenen. Heb mijn ovulatie nu eigenlijk gewoon op de datum gehad als dat ik niet zwanger geweest zou zijn (naja, 1 dag later)
    beetje bizar wel...

Ben helemaal niet bezig met de miskraam en ben er eigenlijk ook niet echt verdrietig over. Het was ook pas poging 1 en mijn dochter heb ik ook in 1 poging gekregen dus ik heb goede moed voor de volgende ronde (en wellicht is het deze ronde al raak!)

11. Fladderaar

Fladderaar Actief lid

Jul 13, 2015
    155
    213
    43
    Ik test nog steeds positief, met elke dag oploop. Teststreep was vandaag biiiijna even dik en gekleurd als de controlestreep. Ik blijf elke dag testen, toch wel nerveus over of het niet weer fout gaat. Ik vind het lastig er vertrouwen in te hebben. Hoe is het bij jou?

12. Noukies24

Noukies24 Lid

May 28, 2014
    30
    11
    8
    NULL
    NULL
    Ja moeilijk he ..... ik heb vandaag getest met een digitale zwanger 1-2 staat er , hoop echt op een nieuwe zwangerschap en dat het niet nog het hcg van de miskraam ja

13. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

Jan 10, 2018
    1,178
    651
    113
    Lees even mee , had net topic geopend onder miskraam .

Hoe verliep de vroege miskraam bij jullie ?

Hier 2 dagen gebloed , daarna af en toe paar druppels wat overging in bruin verlies .

Share This Page