Hulp gevraagd! Traktatie verlaten van school

Discussie in 'De lounge' gestart door lailae, 18 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi meiden,

Ik heb ff jullie hulp nodig.
    Ik ben ziek terwijl ik van alles nog moest doen deze dagen.
    Dus maar ff met de laptop op bed, deze vraag.

Hebben jullie iedeeen voor een leuke traktatie omdat mijn zoon naar een andere school gaat?
    Het mag wel in de thema kerst maar het liefst ook dat het duidelijk is dat hij weggaat.
    Hij trakteert op vrijdag de laatste schooldag dit jaar.

Alvast bedankt!

2. vandaag bij de peuterspeel zaal ging een jongetje weg en die trakeerde stoffen kerstmutsen met chips erin, vond ik wel een leuk idee!

3. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Kerstkransjes met een rood lintje eraan, daaraan een klein labeltje met tot ziens ofzo.

Of van die wandelzuurstokken met daaraan een briefje: Ik ga aan de wandel, of wandel nog eens langs (die zuurstokken moeten de kinderen dan mee naar huis nemen, ik neem aan dat de juf ze ze niet direct op laat eten, duurt te lang en spelen met een zuurstok is gevaarlijk).

Linda

4. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    plastic handschoenen met daarin chips,of iets anders met een kaartje eraan met zoiets van ....ik ga naar een andere school en ik zwaai jullie tot ziens.

5. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Ik had toen mijn zoon de peuterspeelzaal verliet vliegertjes van papier gemaakt. Op de vlieger had ik geschreven: ik vlieg naar een andere school. Achter het vliegertje had ik een pakje rozijntjes geplakt.
    Succes met het vinden van iets leuks.

Liefs Mariska

6. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ik had voor mijn dochter vingerpopjes met daarin jip&janneke rozijntjes en een kaartje eraan.

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Je kan dmv van een kaartje laten merken dat je zoontje weggaat.
    Ervaring heeft mij geleerd dat kinderen daar echt niet naar kijken.
    Van de week was mijn klas hier op kraamvisite en ik had leuke cadeautjes gemaakt met een speentje en een kaartje en een lollie. En het enige waar ze naar keken was de lollie.

8. Bedankt voor de tips!
    Nu kan ik wat gerichter gaan kijken als ik beter ben. Zuurstok, kransje of handschoen vind ik wel leuk

Ik wil wel iets van een kaartje eraan doen. Niet voor de kinderen die weten het wel. Maar ook voor de ouders mocht het nog thuis aankomen. Want volgens mij weten die het niet.

En op 2 februari mag hij weer trakteren voor zijn verjaardag. Dus wel leuk om heel iets anders te doen.

9. MollyM

MollyM Bekend lid

Ik heb piepschuime vliegtuigjes gekocht en daar schrijf ik op ".. vliegt naar de basisschool" je kan ze met een elastiekje afschieten maar die geef ik er niet bij (zou juf van de creche niet blij mee zijn denk ik :) )

Deel Deze Pagina