willen jullie aub even mee kijken

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Black Angel, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    hallo dames..

ik snap er echt niks meer van willen jullie ffkes mee kijken naar me temp kaartje... ik dacht namelijk echt dat me ongi eraan kwam maar na vanochtend snap ik hem niet meer... heeft iemand hier ervaring mee,... hoe liep dat af... en wat denken jullie komt me ongi gewoon... of bestaat er iets van een 2e temp dip

groetjes

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Misschien een latere innestelingsdip? :(

3. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    meisie het is echt afwachten wat je temp morgen gaat doen, we kunnen er nu nog niks over zeggen als je temp morgen weer stijgt heb ik een goede hoop voor je op een zwangerschap en als die daalt ja dan komen toch je duivels eraan, maar ik hoop op het eerste!

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Was benieuwd hoe het nu met je temp was, maar zie dat deze nog steeds mooi hoog is. Heb je al getest?

5. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Black Angel, gefeliciteerd!!!!!

6. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hoi Black Angel

Gefeliciteerd!!! Jouw kaartje geeft mij hoop, heb nu dezelfde vraag, dacht dat ik ongi werd, temp zakt ook maar niet ongi, dus misschien ook een innessteling bij mij!!! Geen bloed geeft moet!

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey black angel,
    Heb even een vraagje aan jou! Ik denk deze maand voor het eerst, dus helaas heb ik geen vergelijkingsmateriaal! Maar ik heb een beetje hetzelfde als jou... ik heb 2 dips op m'n kaartje en nu gaat tie al 2 dagen weer omhoog??? Terwijl ik juist vandaag of morgen ongi moet worden?? Snap er niks van...
    Had jij ook krampen en licht bruin verlies?? Of helemaal niks??
    Bij beide dips had ik heel licht bruin verlies... en nu ook krampen die op en af gaan..., sinds vandaag geen bruin verlies meer! Verwacht er niks van! Denk ongi te worden, maar vind het toch raar!
    Wil van jou graag weten of je ook krampen en bruin verlies had...? Ik hoop nog wat hoop te vinden ;)

Deel Deze Pagina