Goedemorgen dames, jahaaaaa hier wordt ik vrolijk van! Niet te vroeg juichen maar ik zie vooruitgang! 18.30 badje / fles (125 cc hmm ) en daarna meteen boven slapen 22.00 wij slapen omdat we een "raar" nachtje verwachten. Anders maakten we haar om 22.30 wakker, maar we wilden eens zien wanneer ze zelf kwam om ook de cyclus te doorbreken 00:00 Jasmijn drinkt 140 cc ( Yes!) 04.45 Whohooo Jasmijn drinkt 165 cc 08.30 Whohoo Jasmijn drinkt weer 165 cc en er zitten bijna 4 uurtjes tussen... voor ons een hele verbetering ipv de 2,5 a 3 uurtjes normaal... Dus even kijken hoe het verder gaat vandaag. Ik ga proberen hetvolgende scheam aan te houden: 4.45 8.30 12.30 16.30 20.30 Om zo langzamerhand uit te komen op het schema van Carla: 06.00 10.00 14.00 18.00 22.00 en hopelijk gaat ze zo langzaamaan doorslapen. Heb idd. ook nog even voor de zekerheid met CB gemaild en Hinke je had gelijk het is dus idd. min. 150 ml en max. 180 ml per dag. Na de lunch doe ik weer een verslagje meiden. Groetjes MLS
En start je dan toch ook weer gewoon de dag op om 06.00 als ze om 05.00 60+2 gehad heeft? Dan lijkt het me dat ze toch ook dan niet een hele fles van 150+5 wegtutteld?
Ola, half uurtje eerder maar nog steeds netjes na 3,5 uur weer 165 erin... Het werkt wel blijkbaar... Alleen zit ik nu wel weer te denken: wat als ze alle 5 de voedingen allemaal opdrinkt en dan ook nog eens 's nachts komt? Krijgt ze toch wel erg veel binnen... ach ja we zien wel. Jasmijn regelt zichzelf wel... Ze slaapt nu ook beter! Ik weet even niet wat ik met die extra vrije tijd moet...
Als dinja rond 5 uur komt maak ik 60 water met 1 schepje, dat ze toch wat te zuigen heeft maar niet al te veel binnen krijgt en daarna wacht ik tot ze zelf weer komt.
Jaha Carla heb ik al even gepb't... maar voor alle meelezers: Na een onrustige slaap na de voeding van 12.00 ( 14.00 wakker geworden door eigen poepluier) en helemaal geen slaap na de voeding van 15.45 ( huiluurtje plus krampjes) heeft Jasmijn van 20.15 tot 05.50 geslapen!!! Dus nog even een slag om de arm omdat ze wellich heeeeeel erg moe was van die laatste 2 voedingen niet goed te hebben geslapen... Maarruh ik geloof dat dit wel gaat werken... Niet dat mijn nachtrust hierdoor verbetert is... je zit toch om half 3 's nachts te luisteren... jaha ze pruttelt wat, maar ze huilt niet ... dus laat nog maar even liggen... en dan in 1 keer ben je ergens weggedoezeld en is het 05.50...